1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
-
- Posty: 2183
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 204 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
elScorpio, Twoje objawy wręcz podręcznikowo pasują do pękniętego tłoka na pierwszym cylindrze!
Nie daj się zbyć cewką!
Jeżeli będą się upierać na cewkę, to powiedz, że skoro je demontują, to niech wykręcą z głowicy świece i sprawdzą ciśnienie sprężania.
Zaoszczędzą ponownego demontażu góry silnika (cewki są bezpośrednio na świecach).
Nie daj się zbyć cewką!
Jeżeli będą się upierać na cewkę, to powiedz, że skoro je demontują, to niech wykręcą z głowicy świece i sprawdzą ciśnienie sprężania.
Zaoszczędzą ponownego demontażu góry silnika (cewki są bezpośrednio na świecach).
- dziadzia82
- Posty: 1063
- Rejestracja: 25 sty 2017, 16:49
- Posiadane auto: Alfa Romeo Giulietta: Opel Astra K ST
- Silnik: 1,4 MA 170 : 1,6 TB 200
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Będzin
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 115 times
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 05 wrz 2017, 12:59
- Posiadane auto: Opel Astra V HB Dynamic
- Silnik: 1.4T 150KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Skarżysko-Kamienna
- Województwo: Świętokrzyskie
- Been thanked: 1 time
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
petrolhead pisze:Nie chciałbym Cie martwic ale chyba wszyscy ktorym padly tloki najpierw slyszeli ze to pewnie cewka
Poczekam z opinią co powie mechanik w sobotę. Na razie to jest gdybanie. Niby Opel brał udział w konstruowaniu tej jednostki, ale i tak Chiny ewidentnie wychodzą. W mojej starej VC 1,9 CDTI konstrukcji Fiata nadal hula i nie chce przestać.
SACZI pisze:elScorpio, Twoje objawy wręcz podręcznikowo pasują do pękniętego tłoka na pierwszym cylindrze!
Nie daj się zbyć cewką!
Jeżeli będą się upierać na cewkę, to powiedz, że skoro je demontują, to niech wykręcą z głowicy świece i sprawdzą ciśnienie sprężania.
Zaoszczędzą ponownego demontażu góry silnika (cewki są bezpośrednio na świecach).
Poproszę aby to zrobili.
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 24 gru 2016, 14:16
- Posiadane auto: Astra V ST Skoda Kodiaq Style 190
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Tomaszów Mazowiecki
- Województwo: Łódzkie
- Been thanked: 1 time
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Tomala72 pisze:Fuks pisze:Czekałeś 30 tyś km? Ja bym olej zmienił testowo po 2-5 tys km...
Miałem zmianę po 15 000 km wiosną tego roku a wtedy nawet nie chcieli słyszeć, że istnieje coś takiego jak Dexos 1 gen2 do tego silnika
i ordynarnie zalali Dexos 2.
Dodam po dwóch miesiącach od wymiany (obecnie na liczniku 39 000 km), że nie ma szarpnięć a spalanie spadło o blisko litr do poziomu 6,3-6,5 l/100. Styl jazdy bez zmian.
- Adp89
- Posty: 513
- Rejestracja: 28 wrz 2016, 20:35
- Posiadane auto: Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Łódź
- Województwo: Łódzkie
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 34 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Pisząc o drganiach silnika macie na myśli coś takiego jak na filmiku ?
https://m.youtube.com/watch?v=ECT2F84G6Dc
https://m.youtube.com/watch?v=ECT2F84G6Dc
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 24 gru 2016, 14:16
- Posiadane auto: Astra V ST Skoda Kodiaq Style 190
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Tomaszów Mazowiecki
- Województwo: Łódzkie
- Been thanked: 1 time
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Adp89 pisze:Pisząc o drganiach silnika macie na myśli coś takiego jak na filmiku ?
https://m.youtube.com/watch?v=ECT2F84G6Dc
Niestety, ale nie jesteś chyba w temacie.
- colins
- Posty: 1842
- Rejestracja: 28 kwie 2017, 10:18
- Posiadane auto: Skoda Octavia IV
- Silnik: 1.5 TSI 150 KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Słubice
- Województwo: lubuskie
- Has thanked: 228 times
- Been thanked: 334 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Ale skoro Adp89 wrzucił taki filmik, to jak się do niego ustosunkujecie?
Bo wbrew temu co niektórzy próbują zasugerować, że na ich silniku pracującym na biegu jałowym można szklankę z wodą postawić i się nie wyleje, to ja napiszę, że mój podobnie drży jak na zamieszczonym filmie.
Choć na pierwszy rzut oka wydaje się, że pracuje idealnie równo.
Proszę - to mój potwór...
https://www.youtube.com/watch?v=WfrJNLf7QGQ
Bo wbrew temu co niektórzy próbują zasugerować, że na ich silniku pracującym na biegu jałowym można szklankę z wodą postawić i się nie wyleje, to ja napiszę, że mój podobnie drży jak na zamieszczonym filmie.
Choć na pierwszy rzut oka wydaje się, że pracuje idealnie równo.
Proszę - to mój potwór...
https://www.youtube.com/watch?v=WfrJNLf7QGQ
-
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
"Na domiar wszystkiego umówiłem się do ASO na sprawdzenie, a gościu mnie zabił tekstem, że jak podepną komputer i nic nie wykaże to on ma ręce związane i brak podstawy do reklamacji - ręce opadają. Zobaczymy w najbliższą sobotę.[/quote]"
Dzięki za informacje,na bieżąco nas informuj jak sytuacja się rozwija.
Dzięki za informacje,na bieżąco nas informuj jak sytuacja się rozwija.
-
- Posty: 2183
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 204 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Jak do końca gwarancji jest 1 m-c, to żadnych niepokojących odgłosów w pracy silnika nie będą słyszeć.
Dzień po, zalecą wymianę silnika ...
Collins, mój silnik pracuje dokładnie tak samo.
Ten z filmu z butelką również pracuje prawidłowo.
Dzień po, zalecą wymianę silnika ...
Collins, mój silnik pracuje dokładnie tak samo.
Ten z filmu z butelką również pracuje prawidłowo.
- Adp89
- Posty: 513
- Rejestracja: 28 wrz 2016, 20:35
- Posiadane auto: Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Łódź
- Województwo: Łódzkie
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 34 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
ElScorpio wspomniał, że silnikiem telepie mu jak starym dieslem. U mnie wygląda to podobnie jak na filmie. Chciałem ustalić czy mój pracuje poprawnie.
-
- Posty: 226
- Rejestracja: 20 lis 2016, 10:45
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Lublin
- Województwo: Lubelskie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 9 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Ten z butelka to moj. ASO twierdzi, ze te silniki tak pracuja. Własciwie to tak pracuje od poczatku, a teraz ma 24 tys i jezdzi ok wiec nie jest to raczej objaw peknietego tloka, nie ma tez zadnych odglsow, telepania przy gaszeniu co wskazywaloby na dwumase
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 05 wrz 2017, 12:59
- Posiadane auto: Opel Astra V HB Dynamic
- Silnik: 1.4T 150KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Skarżysko-Kamienna
- Województwo: Świętokrzyskie
- Been thanked: 1 time
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Po wizycie.
Mechanicznych tematów nie stwierdzono. Komputer wykrył jedynie wypadanie zapłonów, ale największe podejrzenie padło na wtryskiwacze (cewki i świece ok). Nie radzą sobie z mikrodawkami przy niskich obrotach (u mnie poniżej 2000 rpm). Zacinają się bo nie ma dobrego smarowania paliwem. Pierwsze pytanie do mnie po diagnostyce było czy stosowałem uszlachetniacze/dodatki do paliwa. Nie stosowałem, ale od 3-4 miesięcy zalewałem wyłącznie nowe paliwo premium, wprawdzie zalecane 95 oktanów, ale wersję uszlachetnioną (miles plus na CircleK), które możliwe że jest dla niektórych wtryskiwaczy podobno zbyt suche. Spuścili paliwo do zera (1 litr na dojazd do stacji został) i zalałem zwykłej 95 na full. W ciągu kilku dni jak się nie poprawi to mam już wstępnie umówioną kolejną sobotę i będą grzebać przy wtryskiwaczach (wymieniać). Ew. zrobię przegląd okresowy jak problem ustąpi aby nie tracić wizyty. Powinno się teoretycznie już po 2-3 dniach poprawić. Pożyjemy. Na razie powstrzymuję się od opiniowania. Niech walczą. Ważne, że nie odpuszczają.
Mechanicznych tematów nie stwierdzono. Komputer wykrył jedynie wypadanie zapłonów, ale największe podejrzenie padło na wtryskiwacze (cewki i świece ok). Nie radzą sobie z mikrodawkami przy niskich obrotach (u mnie poniżej 2000 rpm). Zacinają się bo nie ma dobrego smarowania paliwem. Pierwsze pytanie do mnie po diagnostyce było czy stosowałem uszlachetniacze/dodatki do paliwa. Nie stosowałem, ale od 3-4 miesięcy zalewałem wyłącznie nowe paliwo premium, wprawdzie zalecane 95 oktanów, ale wersję uszlachetnioną (miles plus na CircleK), które możliwe że jest dla niektórych wtryskiwaczy podobno zbyt suche. Spuścili paliwo do zera (1 litr na dojazd do stacji został) i zalałem zwykłej 95 na full. W ciągu kilku dni jak się nie poprawi to mam już wstępnie umówioną kolejną sobotę i będą grzebać przy wtryskiwaczach (wymieniać). Ew. zrobię przegląd okresowy jak problem ustąpi aby nie tracić wizyty. Powinno się teoretycznie już po 2-3 dniach poprawić. Pożyjemy. Na razie powstrzymuję się od opiniowania. Niech walczą. Ważne, że nie odpuszczają.
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 mar 2017, 19:48
- Posiadane auto: Astra K hatchback Enjoy Business Plus
- Silnik: 1.4 Turbo 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Wroclaw
- Województwo: Dolnoslaskie
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 8 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Jedz lepiej do innego aso bo to co Ci powiedzieli to sie kupy nie trzyma. Jak Ci litr zostawili i dolales paliwo do pelna to ile mogloby trwac czekanie na poprawe? 10 minut? Zreszta paliwo na markowej stacji za suche do wtryskiwaczy - to juz jest bajkopisarstwo. Nie zrozum mnie zle - chcialbym zeby ta sprawa na tym sie skonczyla i zebys nie mial juz zadnych probemow ze swoim samochodem - ale naprawde nie wierze w te tlumaczenia przedstawione przez Twoje aso
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 05 wrz 2017, 12:59
- Posiadane auto: Opel Astra V HB Dynamic
- Silnik: 1.4T 150KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Skarżysko-Kamienna
- Województwo: Świętokrzyskie
- Been thanked: 1 time
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Dlatego się wstrzymuję z opinią dopóki piłka jest po stronie aso. Do drugiego nie pojadę bo tam to są partacze wręcz legendarni i chamscy. Tu 10 lat ople serwisuję i póki co nigdy nie zawalili żadnego tematu. Jak sprawa zacznie się przeciągać wtedy zacznę wnioski wyciągać. Btw. trochę go przegoniłem ekspresówką wracając z nowym paliwem i nieco jakby pod koniec jazdy się uspokoiło. Może przecież też być tak, że wtryskiwacz padł całkiem i powrót do nowego paliwa już nie odkręci tematu bez wymiany części. Niech się głowią. Zachowam zimną krew. Będę was informował.
-
- Posty: 2183
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 204 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
petrolhead pisze:... Zreszta paliwo na markowej stacji za suche do wtryskiwaczy - to juz jest bajkopisarstwo. ...
petrolhead, to nie jest bajkopisarstwo!
1.4T ma 200 bar ciśnienia na wtryskach, czyli układ zasilania upodabnia się do dieslowskiego Common Rail.
Ja tylko czekałem na doniesienia, że wtryski się zacierają, bądź w układzie pojawiają się opiłki.
elScorpio, co z kompresją?
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 05 wrz 2017, 12:59
- Posiadane auto: Opel Astra V HB Dynamic
- Silnik: 1.4T 150KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Skarżysko-Kamienna
- Województwo: Świętokrzyskie
- Been thanked: 1 time
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
petrolhead pisze:elScorpio, co z kompresją?
wszystko ok, jak nadmieniłem, mechanicznie nie stwierdzono problemu.
Co do uszlachetnionych paliw to chyba nawet swojego czasu był duży temat w Poradniku Auto Świat czy innej prasie o tym, że te uszlachetniacze (nitraty i inne cuda) zawarte w paliwach premium mogą się spotkać z niezbyt sympatycznym przyjęciem przez niektóre nowoczesne konstrukcje (np. wtryski - słynna afera z wtryskami delphi stosowanymi przez mercedesa o ile pamiętam). Pamiętajmy, że paliwo to nie tylko energia, to też czynnik smarujący i chłodzący elementy zasilania paliwem w tym min. wtryski (stąd np. tyle problemów z LPG w niektórych konstrukcjach). Jak widać mogłem źle zakładać, iż premium paliwo powinno dać efekt synergii z najnowszymi silnikami zamiast im szkodzić. Z moim poprzednim samochodem gdzie lałem ON premium nigdy nic się do tej pory nie działo (i nie dzieje). No ale Z19DT to w ogóle ma opinię wołu nie do zdarcia co potwierdzam swoim przykładem.
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 mar 2017, 19:48
- Posiadane auto: Astra K hatchback Enjoy Business Plus
- Silnik: 1.4 Turbo 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Wroclaw
- Województwo: Dolnoslaskie
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 8 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Wiem ze benzyny z wtryskiem bezposrednim maja wysokie cisnienie tak jak cr ale nie dajmy sie zwariowac. Wiekszosc produkowanych teraz aut ma wtrysk bezposredni i ciezko mi uwierzyc ze paliwa premium im szkodza.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 05 wrz 2017, 12:59
- Posiadane auto: Opel Astra V HB Dynamic
- Silnik: 1.4T 150KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Skarżysko-Kamienna
- Województwo: Świętokrzyskie
- Been thanked: 1 time
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
petrolhead pisze:...i ciezko mi uwierzyc ze paliwa premium im szkodza.
Wszystkim silnikom nie. Tylko tym niedopracowanym.
-
- Posty: 2183
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 204 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
ON parametry smarnościowe ma znormalizowane.
Ma być max 460 um w badaniu i tyle. Powyżej ropa jest "sucha", poniżej smaruje prawidłowo elementy układu paliwowego.
I tutaj, czy zwykła ropa, czy "premium", smarność ma być taka sama.
W przypadku benzyn nie ma takiego nacisku na smarność (na razie), więc nikt do końca nie wie, które paliwo lepiej smaruje, a które gorzej.
A wtryski to leciały u każdego producenta. Dolewanie "miksolu" do ON zaczęło się chyba właśnie od mercedesa.
Potem był ford ze swoim TDDI, Peugeot też zanotował wtopę z zacierającymi pompami (waliły opiłki do baku, które później ładnie wtryski zatykały).
Ma być max 460 um w badaniu i tyle. Powyżej ropa jest "sucha", poniżej smaruje prawidłowo elementy układu paliwowego.
I tutaj, czy zwykła ropa, czy "premium", smarność ma być taka sama.
W przypadku benzyn nie ma takiego nacisku na smarność (na razie), więc nikt do końca nie wie, które paliwo lepiej smaruje, a które gorzej.
A wtryski to leciały u każdego producenta. Dolewanie "miksolu" do ON zaczęło się chyba właśnie od mercedesa.
Potem był ford ze swoim TDDI, Peugeot też zanotował wtopę z zacierającymi pompami (waliły opiłki do baku, które później ładnie wtryski zatykały).
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 05 wrz 2017, 12:59
- Posiadane auto: Opel Astra V HB Dynamic
- Silnik: 1.4T 150KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Skarżysko-Kamienna
- Województwo: Świętokrzyskie
- Been thanked: 1 time
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Na razie nic nowego nie wniosę. Auto zostało dziś odstawione do serwisu. W aso spędzi kilka następnych dni. Dostałem auto zastępcze i w połowie tygodnia mają się do mnie odezwać. Kiedy się czegoś dowiem, dam znać.
PS. Zmiana paliwa nic nie pomogła, ale to w sumie chyba raczej nie niespodzianka.
PS. Zmiana paliwa nic nie pomogła, ale to w sumie chyba raczej nie niespodzianka.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 05 wrz 2017, 12:59
- Posiadane auto: Opel Astra V HB Dynamic
- Silnik: 1.4T 150KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Skarżysko-Kamienna
- Województwo: Świętokrzyskie
- Been thanked: 1 time
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Tydzień temu nic mi nie wymieniali. Cewki i świece sprawdzali na miejscu bez stwierdzenia problemów. W sumie to tylko pojeździłem na nowym tankowaniu przez jeden tydzień i nic to nie pomogło. Będą się bawić wtryskami, tylko okazało się, że muszą ściągnąć jakieś specjalne narzędzie do ich demontażu bo wymagane jest takie, co tylko do tych nowych pasuje. Nie mają widać jeszcze pełnego oprzyrządowania do tych nowych "chińskich benzyniaków". Dali insignię na zastępstwo to na razie ich nie nękam. Zastanawiam się tylko nawet jeśli usuną problem czy ryzykować i dalej używać tą astrę czy gonić i zmieniać na coś z innym motorem. Co warte są te dizelki dawane do astry? Czy może wziąć insignię ale z dizlem. Te 2.0 w insigniach to sprawdzone konstrukcje tyle, że unowocześnione osprzętem. Te w astrze to ponoć te same dizle co w insigni tylko z mniejszymi garami itp. Hmm...
-
- Posty: 2183
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 204 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Na razie nie słychać o awariach w 1,6T benzyna, 200KM.
Jeżeli chodzi o diesle, to kilku forumowiczów ma problemy z terkoczącym rozrządem (napinacz), co też dobrze nie wróży, szczególnie biorąc pod uwagę, że diesel to co ~10-ty egzemplarz astry.
Roczniki silników 1,4T z 2015 i pierwszej połowy 2016 wydają się być rosyjską ruletką, chociaż i tak ilość awarii procentowo źle nie wypada.
Czy 2017 jest już OK, okaże się mniej więcej za rok (była zmiana konstrukcyjna na tłokach).
Jeżeli chodzi o diesle, to kilku forumowiczów ma problemy z terkoczącym rozrządem (napinacz), co też dobrze nie wróży, szczególnie biorąc pod uwagę, że diesel to co ~10-ty egzemplarz astry.
Roczniki silników 1,4T z 2015 i pierwszej połowy 2016 wydają się być rosyjską ruletką, chociaż i tak ilość awarii procentowo źle nie wypada.
Czy 2017 jest już OK, okaże się mniej więcej za rok (była zmiana konstrukcyjna na tłokach).
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 05 wrz 2017, 12:59
- Posiadane auto: Opel Astra V HB Dynamic
- Silnik: 1.4T 150KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Skarżysko-Kamienna
- Województwo: Świętokrzyskie
- Been thanked: 1 time
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
tzn. chodzi o diesle w astrze czy te insigniowe też niepewniaki?
- Fuks
- Posty: 3535
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
SACZI pisze:Czy 2017 jest już OK, okaże się mniej więcej za rok (była zmiana konstrukcyjna na tłokach).
Znowu biadolenie , cieszyć się i zapie.....
-
- Posty: 2183
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 204 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Piszę tylko o Astrze i o 1.4T.
Insignia mnie nigdy nie interesowała, to też się nie wypowiadam.
Fuks, nie zakrzyczysz faktów, ale bez przesady w każdą ze stron.
Czy 2017 jest OK, jak pisałem, okaże się mniej więcej za rok.
W przypadku elScorpio taka awaria przy 50 kkm to dyskwalifikacja marki.
Tymczasem sam Opel porzuca 1.4na rzecz 1,5T w Insigni, a Astra w 2019-2020 doczeka się faceliftingu, zapewne z silnikami PSA
Insignia mnie nigdy nie interesowała, to też się nie wypowiadam.
Fuks, nie zakrzyczysz faktów, ale bez przesady w każdą ze stron.
Czy 2017 jest OK, jak pisałem, okaże się mniej więcej za rok.
W przypadku elScorpio taka awaria przy 50 kkm to dyskwalifikacja marki.
Tymczasem sam Opel porzuca 1.4na rzecz 1,5T w Insigni, a Astra w 2019-2020 doczeka się faceliftingu, zapewne z silnikami PSA
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 05 wrz 2017, 12:59
- Posiadane auto: Opel Astra V HB Dynamic
- Silnik: 1.4T 150KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Skarżysko-Kamienna
- Województwo: Świętokrzyskie
- Been thanked: 1 time
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Ja o te diesle z insigni pytam tylko w kontekście astry aby potwierdzić/zaprzeczyć czy te astrowe 1,6 cdti to pomniejszone 2,0 cdti insigniowe czy jednak inne konstrukcje np. ewolucja 1,7d isuzu montowanego w poprzednich generacjach astry.
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 mar 2017, 19:48
- Posiadane auto: Astra K hatchback Enjoy Business Plus
- Silnik: 1.4 Turbo 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Wroclaw
- Województwo: Dolnoslaskie
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 8 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
SACZI pisze:W przypadku elScorpio taka awarita przy 50 kkm to dyskwalifikacja marki.
Jaka awaria? Narazie wiemy ze silnik nierowno pracuje. Sam uwazalem ze to tloki ale podobno mechanicznie nic nie stwierdzono (oczywiscie jesli w aso mierzyli kompresje) poza tym jakby to byly tloki to raczej nie daloby sie jezdzic autem przez tydzien
-
- Posty: 2183
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 204 times
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
No to OK, dalszej dyskusji nie kontynuuję w tym temacie do czasu wyjaśnienia problemu.
elScorpio, tak jak pisałem, nie interesuję się tematem.
Niech ktoś inny się wypowie.
elScorpio, tak jak pisałem, nie interesuję się tematem.
Niech ktoś inny się wypowie.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 05 wrz 2017, 12:59
- Posiadane auto: Opel Astra V HB Dynamic
- Silnik: 1.4T 150KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Skarżysko-Kamienna
- Województwo: Świętokrzyskie
- Been thanked: 1 time
Re: 1.4 turbo - spadek mocy przy 3000rpm
Taka sprawa/pytanko: czy przy pęknięciu tłoku(ów) nie powinno auto kopcić bo by oliwa miksowała się z paliwem? U mnie spaliny czyściutkie jak oddech niemowlaka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości