Inferno pisze: Jak włożysz kluczyk do stacyjki, gdy jest ciemno, to widzisz, jak się przesuwa wiązka światła w górę i w dół i się sampoziomują. I dlatego na SKP chyba lepiej zrobić regulację świateł z kluczykiem w stacyjce w pozycji zapłonu.
Wydaje mi się, że jak tylko przekrece kluczyk do poz. zaplonu, to światła nie świecą, włączają się dopiero po odpaleniu silnika, ale wtedy są już wypoziomowane (nawet jak jest ciemno). Chyba, że całą procedurę od włożenia kluczyka do uruchomienia silnika wykonam szybko, to faktycznie zdążę zobaczyć wędrującą do góry wiązkę światła
Na SKP chyba będą wiedzieli czy regulacje zrobić na wł. czy wył. zapłonie.
Kobe24la, czy owe kulowe przeguby to jest to, co wydaje wlasnie taki warkot w momencie przekrecenia kluczyka do pozycji zapłonu?
Od momentu gdy zacząłem jeździć tym autem zastanawiałem się czy te warkot jest normalny