Tłoki w silnikach 1.4 TURBO uszkodzenia - Hyde Park

Wszystko co się zepsuło i wymaga naprawy, dodaj tutaj i wszyscy będą wiedzieć.
Awatar użytkownika
PaGo
VIP
Posty: 4146
Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
Posiadane auto: Opel Astra V HB
Silnik: 1.4 xft
Rocznik auta: 2017
Miasto: ŁD
Województwo: łódzkie
Has thanked: 143 times
Been thanked: 98 times

Re: Tłoki w silnikach 1.4 TURBO uszkodzenia - Hyde Park

Postautor: PaGo » 03 paź 2021, 08:26

Będziesz uważał na obroty?
Nie ręczę za siebie.

ginkobiloba
Posty: 4
Rejestracja: 08 wrz 2021, 09:06
Posiadane auto: Opel Astra V
Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Gliwice
Województwo: Śląskie

Re: Tłoki w silnikach 1.4 TURBO uszkodzenia - Hyde Park

Postautor: ginkobiloba » 04 paź 2021, 21:06

Zakładam, że chodzi o niskie obroty? Sytuacja, którą opisałem wyszła przy przypadkowej zmianie biegu na zbyt wysoki względem prędkości, przy 'normalnej' jeździe (nawet na wyższym biegu) wszystko jest OK, więc zakładam, że to tylko chwilowy problem. Myślę, że wymiana świec na pewno też nie zaszkodziła

Awatar użytkownika
daro
Moderator
Posty: 3926
Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
Silnik: ---
Rocznik auta: 0
Miasto: Kętrzyn
Województwo: Warmińsko - Mazurskie
Has thanked: 213 times
Been thanked: 178 times

Re: Tłoki w silnikach 1.4 TURBO uszkodzenia - Hyde Park

Postautor: daro » 04 paź 2021, 21:32

Jeśli chcesz uniknąć takich komplikacji powinieneś utrzymywać obroty od 2000 w górę bez dociskania pedału gazu do podłogi. Nie patrz na eko zabójcę wśród liczników, który podpowiada jak zniszczyć silnik

ml87pl
Posty: 3
Rejestracja: 04 mar 2022, 16:27
Posiadane auto: Opel Astra Enjoy ST
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Wrocław
Województwo: dolnośląskie

Re: Tłoki w silnikach 1.4 TURBO uszkodzenia - Hyde Park

Postautor: ml87pl » 05 mar 2022, 21:46

dubbing pisze:B1163007GS
rok produkcji: 16 czyli 2016
dzień: 300 w roku czyli 26/10
RM: 7 czyli 2017

czyli data produkcji silnika to 26/10/2016 i RM17. Więc powinien być z czujnikiem.

Daj jeszcze jak będziesz dał radę to DMC to sprawdzimy sam blok.


B1161955DGSX...

Data produkcji silnika sugeruje 3 kwartał 2016, ale RM5 2015 rok? Może mi ktoś to wyjaśnić?

Data rejestracji auta to 24.08.2016.

Bardzo chciałbym wziać 1.4 Turbo 150 KM z takiego okresu (55 tys przebieg), ale martwię się trochę tym co było poruszane w tym wątku.

adax
Weteran
Posty: 1299
Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
Posiadane auto: astra K
Silnik: 1.4 125
Rocznik auta: 2016
Miasto: gdańsk
Województwo: Pomorskie
Has thanked: 104 times
Been thanked: 38 times

Re: Tłoki w silnikach 1.4 TURBO uszkodzenia - Hyde Park

Postautor: adax » 06 mar 2022, 11:02

No coz,jak bylem w serwisie z dwa lata temu i sie pytalem na ilosc przypadkow,to mowili,ze rocznie pelno serwisowali,juz nie pamietam dokladnie ile ale na ok 200 sztuk,jedna,dwie,niby malo,ale,jakbym wiedzial wczesniej to bym chyba sie nie zdecydowal na kupno astry,bo zawsze z tylu glowy mysl,ze kiedys moze trafic i na moje auto.Pocieszajacy fakt,ze mam auto z koncowki 2016 gdzie problem jest jeszcze bardziej znikomy.Na blacie mam raptem przejechane 40 tys i dotychczas wymiana klockow i oczywiscie uszczelniacz polosi ale to akurat standard,zrobione na gwarancji,poza koszt 300 zeta,wysprzeglik to drugi standard ale na razie ok...


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości