Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
- dziadzia82
- Posty: 1063
- Rejestracja: 25 sty 2017, 16:49
- Posiadane auto: Alfa Romeo Giulietta: Opel Astra K ST
- Silnik: 1,4 MA 170 : 1,6 TB 200
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Będzin
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 115 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Jeśli wymieniali wahacze to zbieżnosci nie ustawili tak myślę.
Czujnik zazwyczaj wariuje
przy mocnym szarpnięciu kierownica w któraś stronę w położeniu max
przy zmianie szerokości opony
Czujnik zazwyczaj wariuje
przy mocnym szarpnięciu kierownica w któraś stronę w położeniu max
przy zmianie szerokości opony
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 31 paź 2016, 21:51
- Posiadane auto: Opel Astra ST Elite
- Silnik: 1.6 Turbo 200KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Problem z piszczącym sprzęgłem. Dixi-Car w Raszynie nie umiał sobie poradzić i jeszcze mnie skasowali, bo stwierdzili, że na ten problem nie obowiązuje gwarancja... żenada. Za to MM Cars w Al. Jerozolimskich w Warszawie - pełna profeska - póki co polecam ten serwi i w najbliższym czasie mam zamiar korzystać z ich usług.
- Dimek
- Posty: 332
- Rejestracja: 15 wrz 2017, 20:31
- Posiadane auto: Astra K Sports Tourer Elite
- Silnik: 1.6 SHT / 200 KM / S&S / A-T
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Tychy
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 13 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
MM Cars Katowice - uwagi i poprawki zgłoszone po odbiorze (przebieg 1500 km)
1) Nieprawidłowo działające automatyczne światła drogowe (matrycowe).
Kilka razy objaw taki, że światła drogowe same się czasem wyłączają i z zegarów znika kontrolka "A"; nie daje się ich uruchomić ponownie i nie znalazłem reguły od czego to zależy.
Odpowiedź serwisu: Nie potwierdzają tego zachowania, diagnostyka komputera ponoć nie zwróciła żadnych błędów. Ponoć dokonano aktualizacji oprogramowania i wedle serwisanta wszystko działa prawidłowo.
Rozwiązanie: Nie miałem jeszcze możliwości sprawdzić na dłuższą metę
2) Nie działający system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
Odpowiedź serwisu: jedynie spostrzeżenie, że zainstalowane są nieoryginalne felgi, ale następnego dnia uwaga - info, że brak zamontowanych czujników ciśnienia (!?). Na szczęście po żmudnych poszukiwaniach, w końcu czujniki znalazły się (dostarczane razem z felgami i oponami)
Rozwiązanie: OK, zmontowano czujniki, system monitorowania ciśnienia działa, status jest też widoczny w diagnostyce OnStar.
3) Źle spasowane i ciężko zamykające się drzwi
Kwestia dotyczy szczególnie prawych tylnych i lewych przednich drzwi.
Odpowiedź serwisu: Nie potwierdzają - w opinii serwisanta wszystkie drzwi zamykają się normalnie, a co do kwestii spasowania (szczelin i odstawania drzwi) nie było żadnej odpowiedzi.
Rozwiązanie: BRAK
4) Samoczynnie ściemniające i jaśniejące wyświetlacze deski rozdzielczej i nie działająca regulacja jasności
Czasem, bez przyczyny wszystkie zegary i wyświetlacz nawigacji potrafią bardzo się przygasić lub mocno podświetlić. Sytuacja wielokrotnie miała miejsce - w różnych sytuacjach pogodowych i niezależnie od tego czy światłą są ustawione na "AUTO" czy na sztywno jako światła mijania czy jedynie dzienne. Zmiana jasności wyświetlaczy nie daje się zwykle korygować "dźwigienką do regulacji jasności podświetlenia".
Odpowiedź serwisu: Serwisant nie potwierdza usterki, "bo na serwisie nie występuje"... czyli nie ma problemu.
Rozwiązanie: BRAK
5) Parujące przednie reflektory i zbierająca się w środku woda
Wiem, że "instrukcja przewiduje, że to normalne zjawisko", ale gdy pokazywałem zdjęcia reflektorów osobie przyjmującej auto na serwis, to potwierdziła, że to nie jest w normie, ale nic więcej w tym temacie nie mogła powiedzieć.
Odpowiedź serwisu: serwisant nie stwierdził pary ani wody w lampach, więc nie ma problemu.
Rozwiązanie: BRAK
6) Krzywa kierownica i ściąganie auta w prawo
Największy fakap - kierownica jest krzywa względem kierunku jazdy "na wprost" i ściąga samochód w prawo. Aby jechać prosto, kierownicę trzeba trzymać przekręconą lekko w lewo i nie można jej puszczać, bo po chwili auto samo zjeżdża w prawo (testowane na wielu odcinkach różnych dróg - efekt zawsze występuje).
Odpowiedź serwisu: Diagnostyka geometrii wykonana w ASO wykazała, że parametry są w normie; Auto zostało oddane do zewnętrznego specjalistycznego serwisu, gdzie ponownie zostało poddane diagnozie - ponoć również wyniki wyszły w normie. W każdym przypadku badania ponoć przekładane były koła prawe-lewe-przód-tył na różne kombinacje i efekt za każdym razem występował.
Następnie był kontakt ASO z Centralą Opla i stamtąd również nie zaproponowano żadnego rozwiązania, ale od osoby obsługującej moje zlecenie usłyszałem jedynie, że "serwisant mówił, że nie wolno puszczać kierownicy w trakcie jazdy". Po tym tekście dopiero po dwóch minutach przestałem się śmiać... i zacząłem płakać, bo to nie był żart, oni tak na serio.
Rozwiązanie: BRAK, choć ASO potwierdza, ze usterka występuje.
Zaproponowano, że ponownie mam odstawić samochód, żeby zamontowali sobie jakiś własny oryginalny komplet kół i sprawdzili, czy wtedy efekt ściągania samochodu w bok też występuje, bo na razie winowajcą chcą zrobić kogoś z duetu opony (Continental TS860) lub felgi (Ronal R56) - choć takie zachowanie samochodu jest niezależnie od miejsca i kolejności ich montażu.
7) Pedał hamulca nie łapie od początku
Objaw jakby układ hamulcowy był lekko zapowietrzony (?), bo naciśnięcie hamulca początkowo nic nie dawało - był jakby "sflaczały" i trzeba było go wcisnąć głębiej, żeby samochód zaczął hamować.
Odpowiedź serwisu: brak odpowiedzi, więc nie wiem czy serwisant cokolwiek stwierdził a osoba wydająca auto (nie ta, co je przyjmował) nie znalazła żadnych notatek.
Rozwiązanie: BRAK.
1) Nieprawidłowo działające automatyczne światła drogowe (matrycowe).
Kilka razy objaw taki, że światła drogowe same się czasem wyłączają i z zegarów znika kontrolka "A"; nie daje się ich uruchomić ponownie i nie znalazłem reguły od czego to zależy.
Odpowiedź serwisu: Nie potwierdzają tego zachowania, diagnostyka komputera ponoć nie zwróciła żadnych błędów. Ponoć dokonano aktualizacji oprogramowania i wedle serwisanta wszystko działa prawidłowo.
Rozwiązanie: Nie miałem jeszcze możliwości sprawdzić na dłuższą metę
2) Nie działający system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
Odpowiedź serwisu: jedynie spostrzeżenie, że zainstalowane są nieoryginalne felgi, ale następnego dnia uwaga - info, że brak zamontowanych czujników ciśnienia (!?). Na szczęście po żmudnych poszukiwaniach, w końcu czujniki znalazły się (dostarczane razem z felgami i oponami)
Rozwiązanie: OK, zmontowano czujniki, system monitorowania ciśnienia działa, status jest też widoczny w diagnostyce OnStar.
3) Źle spasowane i ciężko zamykające się drzwi
Kwestia dotyczy szczególnie prawych tylnych i lewych przednich drzwi.
Odpowiedź serwisu: Nie potwierdzają - w opinii serwisanta wszystkie drzwi zamykają się normalnie, a co do kwestii spasowania (szczelin i odstawania drzwi) nie było żadnej odpowiedzi.
Rozwiązanie: BRAK
4) Samoczynnie ściemniające i jaśniejące wyświetlacze deski rozdzielczej i nie działająca regulacja jasności
Czasem, bez przyczyny wszystkie zegary i wyświetlacz nawigacji potrafią bardzo się przygasić lub mocno podświetlić. Sytuacja wielokrotnie miała miejsce - w różnych sytuacjach pogodowych i niezależnie od tego czy światłą są ustawione na "AUTO" czy na sztywno jako światła mijania czy jedynie dzienne. Zmiana jasności wyświetlaczy nie daje się zwykle korygować "dźwigienką do regulacji jasności podświetlenia".
Odpowiedź serwisu: Serwisant nie potwierdza usterki, "bo na serwisie nie występuje"... czyli nie ma problemu.
Rozwiązanie: BRAK
5) Parujące przednie reflektory i zbierająca się w środku woda
Wiem, że "instrukcja przewiduje, że to normalne zjawisko", ale gdy pokazywałem zdjęcia reflektorów osobie przyjmującej auto na serwis, to potwierdziła, że to nie jest w normie, ale nic więcej w tym temacie nie mogła powiedzieć.
Odpowiedź serwisu: serwisant nie stwierdził pary ani wody w lampach, więc nie ma problemu.
Rozwiązanie: BRAK
6) Krzywa kierownica i ściąganie auta w prawo
Największy fakap - kierownica jest krzywa względem kierunku jazdy "na wprost" i ściąga samochód w prawo. Aby jechać prosto, kierownicę trzeba trzymać przekręconą lekko w lewo i nie można jej puszczać, bo po chwili auto samo zjeżdża w prawo (testowane na wielu odcinkach różnych dróg - efekt zawsze występuje).
Odpowiedź serwisu: Diagnostyka geometrii wykonana w ASO wykazała, że parametry są w normie; Auto zostało oddane do zewnętrznego specjalistycznego serwisu, gdzie ponownie zostało poddane diagnozie - ponoć również wyniki wyszły w normie. W każdym przypadku badania ponoć przekładane były koła prawe-lewe-przód-tył na różne kombinacje i efekt za każdym razem występował.
Następnie był kontakt ASO z Centralą Opla i stamtąd również nie zaproponowano żadnego rozwiązania, ale od osoby obsługującej moje zlecenie usłyszałem jedynie, że "serwisant mówił, że nie wolno puszczać kierownicy w trakcie jazdy". Po tym tekście dopiero po dwóch minutach przestałem się śmiać... i zacząłem płakać, bo to nie był żart, oni tak na serio.
Rozwiązanie: BRAK, choć ASO potwierdza, ze usterka występuje.
Zaproponowano, że ponownie mam odstawić samochód, żeby zamontowali sobie jakiś własny oryginalny komplet kół i sprawdzili, czy wtedy efekt ściągania samochodu w bok też występuje, bo na razie winowajcą chcą zrobić kogoś z duetu opony (Continental TS860) lub felgi (Ronal R56) - choć takie zachowanie samochodu jest niezależnie od miejsca i kolejności ich montażu.
7) Pedał hamulca nie łapie od początku
Objaw jakby układ hamulcowy był lekko zapowietrzony (?), bo naciśnięcie hamulca początkowo nic nie dawało - był jakby "sflaczały" i trzeba było go wcisnąć głębiej, żeby samochód zaczął hamować.
Odpowiedź serwisu: brak odpowiedzi, więc nie wiem czy serwisant cokolwiek stwierdził a osoba wydająca auto (nie ta, co je przyjmował) nie znalazła żadnych notatek.
Rozwiązanie: BRAK.
Człowiek na poziomie powinien trzymać się w pionie
Moja Asteroida
Moja Asteroida
- Dimek
- Posty: 332
- Rejestracja: 15 wrz 2017, 20:31
- Posiadane auto: Astra K Sports Tourer Elite
- Silnik: 1.6 SHT / 200 KM / S&S / A-T
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Tychy
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 13 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
2 dni temu oddałem auto do MM Cars Katowice na ponowne sprawdzenie przyczyny i usunięcie "krzywej kierownicy i ściągania auta w prawo".
Dziś odebrałem auto i wedle osoby wydającej samochód:
- poprawione zostało ustawienie kierownicy
- poprawiono geometrię (na wydruku faktycznie wszystko było na zielono, ale za pierwszym razem zapewniali, że geometria też była idealna), ale zdjęcia nie pozwolili mi zrobić,
- po tych zabiegach ponoć trzy osoby z serwisu jeździły autem i info dostałem takie "Stanowisko serwisu jest takie, że auto jest w normie. Mam teraz sobie pojezdzić, sprawdzić i w razie czego wrócić". Mało profesjonalnie jak dla mnie :/
Pytam więc speca jak to jest, że to jest ich stanowisko a nie jednoznacznie stwierdzenie faktu, że auto jedzie już prosto? (dobrze, że nie bylo propozycji, że będziemy głosować czy auto jedzie prosto, czy nie? )
Na co spec mgliście przekonywał, że geometria jest cacy, ale to mogą być felgi (nowe, oryginalne), mogą być opony (też nowe i oryginalne) - że źle wylana guma (?) i może być też złe wyważenie kół a to ZAWSZE powoduje ściąganie.
Koła były tydzień temu idealnie wyważane, ale z powyższego wychodzi, że nie zadali sobie trudu i nie zweryfikowali tego po swojemu. Reszta jego tlumaczeń nic nie wnosiła, ale jak zaczął mówić też coś o kosztach dla ASO i o tym, że to serwisanci dostają po kieszeni jak wymienią coś a superwajzor im tego nie klepnie, to jakoś dopiero wtedy poczułem, że to faktyczny motywator opieszałego działania ASO.
Dopóki samochód na gwarancji, to ASO ma naprawić auto jak najtaniej, czas naprawy nie ma znaczenia i nie jest ważne, że klienta zmusza się do kolejnej wizyty a dla bezpieczeństwa ASO, nie udostępnia się użytkownikowi dokumentacji wykonanych napraw.
Natomiast gdy samochód jest już po gwarancji, to ASO naprawiać nie musi jak najtaniej, bo i tak płaci juz klient... i wtedy może dostać już każdą dokumentację
OSIĄGNIĘTY EFEKT?
ASO wizerunkowo nic w moich oczach nie zyskało.
Kierownica faktycznie jest inaczej ustawiona, ale za krótko jechałem, żeby jednoznacznie stwierdzić, że teraz jest w 100% dobrze na wprost
Z tego samego powodu nie umiem określić jeszcze, czy auta nie ściąga nadal w prawo... ale w trakcie majówki się wyjaśni.
To be continued...
Dziś odebrałem auto i wedle osoby wydającej samochód:
- poprawione zostało ustawienie kierownicy
- poprawiono geometrię (na wydruku faktycznie wszystko było na zielono, ale za pierwszym razem zapewniali, że geometria też była idealna), ale zdjęcia nie pozwolili mi zrobić,
- po tych zabiegach ponoć trzy osoby z serwisu jeździły autem i info dostałem takie "Stanowisko serwisu jest takie, że auto jest w normie. Mam teraz sobie pojezdzić, sprawdzić i w razie czego wrócić". Mało profesjonalnie jak dla mnie :/
Pytam więc speca jak to jest, że to jest ich stanowisko a nie jednoznacznie stwierdzenie faktu, że auto jedzie już prosto? (dobrze, że nie bylo propozycji, że będziemy głosować czy auto jedzie prosto, czy nie? )
Na co spec mgliście przekonywał, że geometria jest cacy, ale to mogą być felgi (nowe, oryginalne), mogą być opony (też nowe i oryginalne) - że źle wylana guma (?) i może być też złe wyważenie kół a to ZAWSZE powoduje ściąganie.
Koła były tydzień temu idealnie wyważane, ale z powyższego wychodzi, że nie zadali sobie trudu i nie zweryfikowali tego po swojemu. Reszta jego tlumaczeń nic nie wnosiła, ale jak zaczął mówić też coś o kosztach dla ASO i o tym, że to serwisanci dostają po kieszeni jak wymienią coś a superwajzor im tego nie klepnie, to jakoś dopiero wtedy poczułem, że to faktyczny motywator opieszałego działania ASO.
Dopóki samochód na gwarancji, to ASO ma naprawić auto jak najtaniej, czas naprawy nie ma znaczenia i nie jest ważne, że klienta zmusza się do kolejnej wizyty a dla bezpieczeństwa ASO, nie udostępnia się użytkownikowi dokumentacji wykonanych napraw.
Natomiast gdy samochód jest już po gwarancji, to ASO naprawiać nie musi jak najtaniej, bo i tak płaci juz klient... i wtedy może dostać już każdą dokumentację
OSIĄGNIĘTY EFEKT?
ASO wizerunkowo nic w moich oczach nie zyskało.
Kierownica faktycznie jest inaczej ustawiona, ale za krótko jechałem, żeby jednoznacznie stwierdzić, że teraz jest w 100% dobrze na wprost
Z tego samego powodu nie umiem określić jeszcze, czy auta nie ściąga nadal w prawo... ale w trakcie majówki się wyjaśni.
To be continued...
Człowiek na poziomie powinien trzymać się w pionie
Moja Asteroida
Moja Asteroida
- grandmaster
- Posty: 360
- Rejestracja: 14 paź 2017, 12:09
- Posiadane auto: Renault Scenic 3
- Silnik: 1.4 Tce
- Rocznik auta: 2011
- Miasto: NKE (mazury)
- Województwo: WM
- Been thanked: 7 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
ktoś serwisował w gdańsku w konocar. w giżycku nie zdiagnozowali mojego skrzypiącego pedału hamulca, w gdańsku od razu po telefonie facet widział o co chodzi.
-
- Posty: 215
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 22:27
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 150 (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 18 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Dla ochłody powiem, że w Konocar po ponad 1 godzinie szukania i rozbierania samochodu nie znaleziono przyczyny nie działającego trzeciego światła stop, nawet chciano wiązkę haka wymieniać. W ASO Olsztyn sprawę zamknięto w 5 minut (pewnie 4 minuty serwisant palił fajkę zanim zabrał się do roboty) - nie była wpięta wtyczka w lampie...
Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
- grandmaster
- Posty: 360
- Rejestracja: 14 paź 2017, 12:09
- Posiadane auto: Renault Scenic 3
- Silnik: 1.4 Tce
- Rocznik auta: 2011
- Miasto: NKE (mazury)
- Województwo: WM
- Been thanked: 7 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
no cóż. we wtorek będę ich atakował. zobaczę co uda im sie zrobić
- Desiderata
- Posty: 1876
- Rejestracja: 26 lut 2017, 20:04
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Gdynia
- Województwo: Polska
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 81 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Daj znać co i jak w tym Konocar'rze. Ja serwisuje u Hallera i mimo wszystko nie mogę narzekać. Jak się nie uda w Gdańsku spróbuj w Gdyni
Sei frohgemut. Strebe danach glücklich zu sein.
- grandmaster
- Posty: 360
- Rejestracja: 14 paź 2017, 12:09
- Posiadane auto: Renault Scenic 3
- Silnik: 1.4 Tce
- Rocznik auta: 2011
- Miasto: NKE (mazury)
- Województwo: WM
- Been thanked: 7 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
niby przesmarowali, niby naprawili. na początku cisza. traz jakby było delikatnie cos tak słychac ale to trzeba sie wsłuchać przy zgaszonym radiu. w sumie ok. troche długo czekałem jak na taką pierdołę.
EDIT:
nienaprawione. jest tak jak było. nic się nie zmieniło. w sumie nie przeszkadza mi to a słyszę to tylko ja. jedynym plusem jest koniec gwarancji. mam nadzieję, że nigdy nie będę musiał odwiedzać aso
EDIT:
nienaprawione. jest tak jak było. nic się nie zmieniło. w sumie nie przeszkadza mi to a słyszę to tylko ja. jedynym plusem jest koniec gwarancji. mam nadzieję, że nigdy nie będę musiał odwiedzać aso
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 26 lip 2017, 16:46
- Posiadane auto: Astra K HTB (2016)
- Silnik: 1,4T 150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: WPR
- Województwo: MAZOWIECKIE
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 12 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
MM Cars Warszawa,
przegląd po 1 roku dodatkowo zgłoszona parująca kamerka szyby przedniej - odpowiedź - brudna szyba ... łapy opadają. Będę robił zdjęcia, skoro nie wierzą .... jak na złość sucho
przegląd po 1 roku dodatkowo zgłoszona parująca kamerka szyby przedniej - odpowiedź - brudna szyba ... łapy opadają. Będę robił zdjęcia, skoro nie wierzą .... jak na złość sucho
Była Skoda, był Ford, Vectra już sprzedana, w rodzinie Astra i Mondeo.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 02 sty 2018, 12:29
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 150KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Trójmiasto
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Motorcentrum w Gdańsku
Niedziałający dotyk lewej części ekranu (100% wysokości, ~2cm szerokości) navi900. Usterka potwierdzona bez problemu. Następnie prawie dwa miesiące czekania na "informacje z centrali" i dostarczenie nowego ekranu. Sama wymiana bezproblemowa, około 2h. Usterka naprawiona.
Niedziałający dotyk lewej części ekranu (100% wysokości, ~2cm szerokości) navi900. Usterka potwierdzona bez problemu. Następnie prawie dwa miesiące czekania na "informacje z centrali" i dostarczenie nowego ekranu. Sama wymiana bezproblemowa, około 2h. Usterka naprawiona.
-
- Posty: 366
- Rejestracja: 02 paź 2017, 18:55
- Posiadane auto: Dacia Jogger
- Silnik: 1.0 TCe LPG
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Żernica
- Województwo: Śląsk
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 14 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Wawrosz w Gliwicach
Malowanie nadkola po otarciu więc nie do końca gwarancyjnie, ale robota zrobiona bardzo dobrze i mogę ich z czystym sumieniem polecić do tego typu napraw. Do tego "otoczka" bardzo na plus. Kobieta od likwidacji szkód załatwiła wszystko od A do Z szybko i sprawnie (naprawa z AC) i momencie jak okazało się, że nie są w stanie mi go oddać w terminie dostałem od razu auto zastępcze, oczywiście za darmo.
Malowanie nadkola po otarciu więc nie do końca gwarancyjnie, ale robota zrobiona bardzo dobrze i mogę ich z czystym sumieniem polecić do tego typu napraw. Do tego "otoczka" bardzo na plus. Kobieta od likwidacji szkód załatwiła wszystko od A do Z szybko i sprawnie (naprawa z AC) i momencie jak okazało się, że nie są w stanie mi go oddać w terminie dostałem od razu auto zastępcze, oczywiście za darmo.
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 05 maja 2018, 20:18
- Posiadane auto: Opel Astra K
- Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Silesia
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Kokodyl pisze:Wawrosz w Gliwicach
Malowanie nadkola po otarciu.
Mają już własną lakiernię czy nadal podrzucają gdzieś do malowania ? Z kontekstu wnioskuję, że nie mają...
-
- Posty: 366
- Rejestracja: 02 paź 2017, 18:55
- Posiadane auto: Dacia Jogger
- Silnik: 1.0 TCe LPG
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Żernica
- Województwo: Śląsk
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 14 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Airline pisze:Kokodyl pisze:Wawrosz w Gliwicach
Malowanie nadkola po otarciu.
Mają już własną lakiernię czy nadal podrzucają gdzieś do malowania ? Z kontekstu wnioskuję, że nie mają...
Wszystko na to wskazuje, że nie auto nie było malowane na miejscu. Jednak nie mam zastrzeżeń do malowania.
Termin mieli też szybki bo czekałem kilka dni; Delta Plus kazała mi czekać prawie miesiąc.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 maja 2018, 13:26
- Posiadane auto: Jakie masz auto?
- Silnik: 1.4 T 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wadowice
- Województwo: Małopolskie
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
1. Opel Marimex Myślenice (wizyta w serwisie 3 październik 2018,odpowiedz serwisu na zgłaszane usterki 8 październik br.). Przebieg samochodu podaczas serwisu 16500 km.
2. Rdzewiejące uszczelki w drzwiach - uznano wymianę uszczelek na gwarancji (serwisant opla dobitnie pokazywał zapis w książce gwarancyjnej że uszczelki są wyłączone z gwarancji)- czekan nadal na części.
3. Przygasanie przednich świateł mijania przy dodawaniu gazu podczas ruszania -stwierdzono awarię regulatora napięcia - część tak samo zamówona i nadal czekam na wymiane.
4. Buczenie/piszczenie sprzęgła przy ruszaniu- sprzęgło wg. Opla nie podlega gwarancji
5. Skrzypiący pedał sprzęgła - j.w.
Mam ogromne zastrzeżenia co do prac serwisowych Opla i do samych decyzji pidejmowanych w przypadkach opisanych powyżej
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
2. Rdzewiejące uszczelki w drzwiach - uznano wymianę uszczelek na gwarancji (serwisant opla dobitnie pokazywał zapis w książce gwarancyjnej że uszczelki są wyłączone z gwarancji)- czekan nadal na części.
3. Przygasanie przednich świateł mijania przy dodawaniu gazu podczas ruszania -stwierdzono awarię regulatora napięcia - część tak samo zamówona i nadal czekam na wymiane.
4. Buczenie/piszczenie sprzęgła przy ruszaniu- sprzęgło wg. Opla nie podlega gwarancji
5. Skrzypiący pedał sprzęgła - j.w.
Mam ogromne zastrzeżenia co do prac serwisowych Opla i do samych decyzji pidejmowanych w przypadkach opisanych powyżej
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Dodam tylko, że przygasanie świateł było tutaj (na forum) omawiane i wystepuje tylko w halogenach- ba... W corsie zony (i smiem twierdzić nie tylko w Oplach) pewnie tez to wystepuje
Moja CZARNULKA
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 03 lut 2018, 01:46
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1.4 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Łódź
- Województwo: Łódzkie
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Mar1 pisze:4. Buczenie/piszczenie sprzęgła przy ruszaniu- sprzęgło wg. Opla nie podlega gwarancji
Hej, przerabiałem taki temat z marką Hyundai (IX35) - ta sama zasada ze sprzęgłem nie podlegającym gwarancji producenta. Przebieg samochodu na poziomie 12000 - słyszalny pisk i terkotanie przy wysprzęglaniu. Pierwsze zgłoszenie robione przy zmianie opon około 3000, drugie przy przebiegu 8000, o ile terkotanie było ledwo słyszalne i nie zmieniało się o tyle pisk nabierał na sile. Niestety groźby i straszenie/ proszenie nie pomogły i nie udało się nic z serwisem wywalczyć. Na własny koszt (w ASO) aby nie było problemów z dalszym roszczeniem wymieniliśmy sprzęgło na nowe przy rocznym przeglądzie (12000) z zamiarem dostarczenia do rzeczoznawcy PZMOT. Nie zdarzyliśmy ... jak rozebrali to zmienili zdanie, wymiana została zrobiona w ramach gwarancji - okazało się ze tarcza sprzęgła była uszkodzona (rozwarstwioa) bez widocznych śladów przegrzania / przypalenia / nadmiernego użytkowania. Niestety zabawa droga i czasochłonna (konieczność bycia przy demontażu) ale nie za bardzo było inne wyjście, skończyło się pozytywnie ale bez słowa przepraszam
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 maja 2018, 13:26
- Posiadane auto: Jakie masz auto?
- Silnik: 1.4 T 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wadowice
- Województwo: Małopolskie
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Serwis do błędu niestety ale sie nie przyzna. Jak podczas rocznego przeglądu zarysowali mi błotnik też im to przyszło ciężko
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
- corsa12i
- Posty: 236
- Rejestracja: 11 cze 2016, 10:47
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: 14XFT
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: KMY
- Województwo: Małopolskie
- Been thanked: 9 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Ja serwisowałem w Myślenicach dopóki nie trzeba było wymienić akumulatora wtedy nasza współpraca zakończyła się w innym serwisie wymienili od razu bez problemu
Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 maja 2018, 13:26
- Posiadane auto: Jakie masz auto?
- Silnik: 1.4 T 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wadowice
- Województwo: Małopolskie
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
No właśnie. Ciekawe co inny swrwis na temat tego sprzęgła?
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 maja 2018, 13:26
- Posiadane auto: Jakie masz auto?
- Silnik: 1.4 T 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wadowice
- Województwo: Małopolskie
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Mam pytanie do Was. Czy istnieje możliwość lub może ktoś z Was korespondował z Oplem na temat usterek celem ich usunięcia?
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Kiedyś było wiele zgłoszeń: search.php?keywords=polska%40gm-customercare.com&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj
Teraz to chyba email do PSA trzeba by znaleźć.
Teraz to chyba email do PSA trzeba by znaleźć.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 maja 2018, 13:26
- Posiadane auto: Jakie masz auto?
- Silnik: 1.4 T 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wadowice
- Województwo: Małopolskie
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Super. Dzięki. Będe pisał
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 30 paź 2016, 13:49
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1,4 100 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: Kuj. - pomorskie
- Been thanked: 5 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
jeśli chodzi o powiadamianie o usterkach OPEL Polska, to uważam, że to strata czasu. Ja osobiście wielokrotnie (kilkanaście albo więcej razy) zgłaszałem swój problem, który do dnia dzisiejszego nie został rozwiązany -ASTRA K 2016- 15 razy w ASO- wysłałem obszerne pismo w języku niemieckim do Russelhaim (centrala OPLA). Finał jest taki, że serwis nie potwierdza moich zgłoszeń i w tym temacie wszystko...
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 18 paź 2018, 16:14
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Gliwice
- Województwo: śląskie
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Witam ;
Czy ktoś miał doczynienia z sewisem ASO "Wawrosz" w Gliwicach ? Jakieś uwagi ? Czy lepiej od razu jechać do "Kanclerza" ?
Czy ktoś miał doczynienia z sewisem ASO "Wawrosz" w Gliwicach ? Jakieś uwagi ? Czy lepiej od razu jechać do "Kanclerza" ?
-
- Posty: 1154
- Rejestracja: 10 lut 2017, 09:51
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 131 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Tak jak już gdzieś pisałem zgłaszałem na przeglądzie syczenie w trakcie pracy klimatyzacji i znaleźli nieszczelny przewód.
Zgłoszenie 28-09-2018r.
Dostałem info, że część powinna być za tydzień i będą dzwonić. Nie dzwonili ale z drugiej strony się cieszyłem, bo nie miałem jeszcze teleskopów maski Profesor je przetrzymywał
Zadzwoniłem kontrolnie 22-10-2018r. (bo już zamontowane teleskopy) żeby się dowiedzieć jak wygląda sytuacja i okazało się, że część jest i czeka na mnie tylko zapomnieli mnie powiadomić i umówiłem się na 23-10-2018r. Nie mam żalu bo aż tak bardzo się nie spieszyło mi z naprawą:)
Naprawa wykonana w 3 godziny, auto cały czas na widoku, 0 rys i dodatkowych uszkodzeń więc naprawę oceniam w skali do 10 na 10
Wspomniany serwis to Opel MMcars w Katowicach.
Zgłoszenie 28-09-2018r.
Dostałem info, że część powinna być za tydzień i będą dzwonić. Nie dzwonili ale z drugiej strony się cieszyłem, bo nie miałem jeszcze teleskopów maski Profesor je przetrzymywał
Zadzwoniłem kontrolnie 22-10-2018r. (bo już zamontowane teleskopy) żeby się dowiedzieć jak wygląda sytuacja i okazało się, że część jest i czeka na mnie tylko zapomnieli mnie powiadomić i umówiłem się na 23-10-2018r. Nie mam żalu bo aż tak bardzo się nie spieszyło mi z naprawą:)
Naprawa wykonana w 3 godziny, auto cały czas na widoku, 0 rys i dodatkowych uszkodzeń więc naprawę oceniam w skali do 10 na 10
Wspomniany serwis to Opel MMcars w Katowicach.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 maja 2018, 13:26
- Posiadane auto: Jakie masz auto?
- Silnik: 1.4 T 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wadowice
- Województwo: Małopolskie
Re: RE: Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Właśnie oddałem samochód do wymiany uszczelek i wymiany regulatora napięcia. Jestem ciekaw jak im pójdzie i co się znowu przydażyMar1 pisze:1. Opel Marimex Myślenice (wizyta w serwisie 3 październik 2018,odpowiedz serwisu na zgłaszane usterki 8 październik br.). Przebieg samochodu podaczas serwisu 16500 km.
2. Rdzewiejące uszczelki w drzwiach - uznano wymianę uszczelek na gwarancji (serwisant opla dobitnie pokazywał zapis w książce gwarancyjnej że uszczelki są wyłączone z gwarancji)- czekan nadal na części.
3. Przygasanie przednich świateł mijania przy dodawaniu gazu podczas ruszania -stwierdzono awarię regulatora napięcia - część tak samo zamówona i nadal czekam na wymiane.
4. Buczenie/piszczenie sprzęgła przy ruszaniu- sprzęgło wg. Opla nie podlega gwarancji
5. Skrzypiący pedał sprzęgła - j.w.
Mam ogromne zastrzeżenia co do prac serwisowych Opla i do samych decyzji pidejmowanych w przypadkach opisanych powyżej
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 05 maja 2018, 20:18
- Posiadane auto: Opel Astra K
- Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Silesia
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Mario67 pisze:Witam ;
Czy ktoś miał doczynienia z sewisem ASO "Wawrosz" w Gliwicach ? Jakieś uwagi ? Czy lepiej od razu jechać do "Kanclerza" ?
Serwisuje tam drugie auto. Mam raczej pozytywne wrażenia, chociaż nie robiłem tam jeszcze niczego szczególnego. Zwykłe przeglądy gwarancyjne. Raz musiałem się upominać, że wykonany przegląd nie był widoczny w historii myopel ale to drobnostka. Z astrolotem też tam zawitam...
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 18 paź 2018, 16:14
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Gliwice
- Województwo: śląskie
Re: Zgłaszane usterki gwarancyjne - opinie po wykonaniu prac - ocena ASO
Jako ,że salon "Wawrosz" mam najbliżej też tam zawitałem . Ponieważ ich serwis obsługuje wszystkie samochody służbowe fabryki Opla nie tylko było trudno sie umówić na wizyte / w połowie pażdziernika proponowali termin pod koniec .........listopada / ale odniosłem wrażenie w rozmowie z gostkiem z za biurka recepcji serwisu ,że mu .....to wisi . On i tak ma klientów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości