Plusy i minusy Astry K
-
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Plusy i minusy Astry K
Wypisujcie wedlug Was.
+Dosc cichy i ekonomiczny podczas predkosci autostradowych.
+Ładne i ergonomiczne wnętrze
+ladna bryla z zewnatrz
+masa opcji do dokupienia na poziomie klasy wyzszej
+dobry cena do jakosci
+uklad kierowniczy(pewny,stabilny)
-/+ turbo budzi się deczko pozno
-/+ maly bagaznik w hb
-/+ uklad wycieraczek
-/+ tylne nadkola slabo wyciszone
-/+ glosne czujniki,ktore rowniez się spozniają
O dziwo mimo,ze jestem malkontentem to nie znalazlem minusow takich zdecydowanych te -/+ to takie duperelki.
+Dosc cichy i ekonomiczny podczas predkosci autostradowych.
+Ładne i ergonomiczne wnętrze
+ladna bryla z zewnatrz
+masa opcji do dokupienia na poziomie klasy wyzszej
+dobry cena do jakosci
+uklad kierowniczy(pewny,stabilny)
-/+ turbo budzi się deczko pozno
-/+ maly bagaznik w hb
-/+ uklad wycieraczek
-/+ tylne nadkola slabo wyciszone
-/+ glosne czujniki,ktore rowniez się spozniają
O dziwo mimo,ze jestem malkontentem to nie znalazlem minusow takich zdecydowanych te -/+ to takie duperelki.
- Chorwat
- Posty: 1471
- Rejestracja: 12 maja 2017, 21:26
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: 1.6 CDTI 136KM A/T
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Toruń
- Województwo: kuj-pom
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 62 times
Re: Plusy i minusy Astry K
Hmm, a te tematy nie wystarczą?
co-mnie-cieszy-podoba-mi-si-w-mojej-astrze-k-t1216.html
narzekaj-do-woli-na-temat-swojej-astry-czyli-co-mnie-wkurza-i-denerwuje-w-astrze-v-t839.html
co-mnie-cieszy-podoba-mi-si-w-mojej-astrze-k-t1216.html
narzekaj-do-woli-na-temat-swojej-astry-czyli-co-mnie-wkurza-i-denerwuje-w-astrze-v-t839.html
Astra F 1.6 75KM -> Omega B FL 3.2 V6 218KM -> Astra K 1.6 136KM -> Insignia A 2.0 250KM 4x4 -> Dodge Charger R/T 5.7 V8 370KM
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 26 sie 2018, 08:34
- Posiadane auto: a
- Silnik: a
- Rocznik auta: 1
- Miasto: ab
- Województwo: a
- Has thanked: 109 times
- Been thanked: 31 times
Re: Plusy i minusy Astry K
- brak regulacji wysokości podłokietniki
- Ryglowanie drzwi, jak nie wyciągniesz kluczyka musisz otworzyć inne drzwi czy bagażnik przyciskiem.
- Układ kontroli trakcji.
+ w miarę niezłe osiągi jak na auto budżetowe
- Ryglowanie drzwi, jak nie wyciągniesz kluczyka musisz otworzyć inne drzwi czy bagażnik przyciskiem.
- Układ kontroli trakcji.
+ w miarę niezłe osiągi jak na auto budżetowe
Astra zrobiła swoje ,Astra musi odejść ......
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: RE: Re: Plusy i minusy Astry K
To w jakiś autach jest regulowany? Ja chyba jeszcze nigdy takiego nie widziałem. Tylko regulacja przód tył.STANISLAW pisze:- brak regulacji wysokości podłokietniki
No ale to specjalnie tak jest - takie zabezpieczenie antykradzieżowe, żeby drzwi się nie otwierały dopóki nie wysiadasz.STANISLAW pisze:- Ryglowanie drzwi, jak nie wyciągniesz kluczyka musisz otworzyć inne drzwi czy bagażnik przyciskiem.
Co z nim nie tak? Ja ostatnio wyłączyłem sobie na śliskim to przekonałem się, że bardzo pomaga.STANISLAW pisze:- Układ kontroli trakcji.
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 16 gru 2017, 23:37
- Posiadane auto: AstraK
- Silnik: 150km
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: Qjawsko-Pomorskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: RE: Re: Plusy i minusy Astry K
STANISLAW pisze:- Ryglowanie drzwi, jak nie wyciągniesz kluczyka musisz otworzyć inne drzwi czy bagażnik przyciskiem.
U mnie działa dwa razy klamka od środka...
Z minusów:
- brak darmowych aktualizacji map
- skrzypienie gdzieś w drzwiach
- anty poślizg na kołach, który nie działa wtedy gdy trzeba
- mało miejsca w HB w bagażniku gdy koło zapasowe...
Pierdoly
Natomias auto ma jeden plus :
- ogromną frajdę z jazdy
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 26 sie 2018, 08:34
- Posiadane auto: a
- Silnik: a
- Rocznik auta: 1
- Miasto: ab
- Województwo: a
- Has thanked: 109 times
- Been thanked: 31 times
Re: RE: Re: Plusy i minusy Astry K
Dwa razy klamka od środka w przypadku jak chcesz wyciągnąć coś z tyłu a jedziesz sam ????
w bagażniku tez dwa razy klamka od środka
w bagażniku tez dwa razy klamka od środka
Astra zrobiła swoje ,Astra musi odejść ......
- noodle
- Posty: 107
- Rejestracja: 26 cze 2018, 21:26
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1.4T S/S 150KM AT6
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 5 times
Re: Plusy i minusy Astry K
Wielkich minusów nie mogę się doszukać. Po miesiącu użytkowania:
- jeden uchwyt do zamykania klapy bagażnika, dodatkowo z niewiadomego powodu - nie od strony kierowcy;
- schowek po lewej stronie, a właściwie jego rozmiar. Mam portfel na tyle mały, że nie mieści się w nim dowód rejestracyjny bez zginania rogów, a do tego schowka musiałem się nauczyć wkładać go pod odpowiednim kątem żeby tam wszedł;
- ta półeczka na środku (RM2019). Chyba wolałbym żeby jej tam nie było, okulary ledwo się mieszczą, poza tym brak zastosowania póki co.
- jeden uchwyt do zamykania klapy bagażnika, dodatkowo z niewiadomego powodu - nie od strony kierowcy;
- schowek po lewej stronie, a właściwie jego rozmiar. Mam portfel na tyle mały, że nie mieści się w nim dowód rejestracyjny bez zginania rogów, a do tego schowka musiałem się nauczyć wkładać go pod odpowiednim kątem żeby tam wszedł;
- ta półeczka na środku (RM2019). Chyba wolałbym żeby jej tam nie było, okulary ledwo się mieszczą, poza tym brak zastosowania póki co.
-
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: Plusy i minusy Astry K
Wibracje?!To chyba jakis zart,nawet w moim poprzednim 15 letnim(po dachowaniu,jak się pozniej dowiedzialem,bo szpachla pekala)nic nie wibrowalo.
Piszcie tez plusy.
Piszcie tez plusy.
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 26 sie 2018, 08:34
- Posiadane auto: a
- Silnik: a
- Rocznik auta: 1
- Miasto: ab
- Województwo: a
- Has thanked: 109 times
- Been thanked: 31 times
Re: Plusy i minusy Astry K
Jeszcze jeden plus ➕ ten na akumulatotze.
Astra zrobiła swoje ,Astra musi odejść ......
- kobe24la
- Posty: 1579
- Rejestracja: 08 kwie 2018, 16:32
- Posiadane auto: SKODA Octavia 4 RS
- Silnik: 2.0 245KM
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Częstochowa
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 86 times
Re: Plusy i minusy Astry K
- duze wibracje w kabinie
Powiem szczerze, że też mam 1.6 200KM i żadnych wibracji nie czuje, a bardzo jestem na to wyczulony. Jedynie przy ruszaniu z jedynki to fakt, że troszkę układ napędowy przenosi drgania, ale tak jest naprawdę dobrze.
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: RE: Re: Plusy i minusy Astry K
Segor pisze:To w jakiś autach jest regulowany? Ja chyba jeszcze nigdy takiego nie widziałem. Tylko regulacja przód tył.
W Leon'ie jest regulacja wysokości. Przez zamianę kąta elementu na którym trzyma się łokieć.
- vzduch
- Posty: 768
- Rejestracja: 02 mar 2018, 18:05
- Posiadane auto: Opel Astra K
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: B-B
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 30 times
Re: Plusy i minusy Astry K
O minusach pisze się łatwiej, ale to że wymienia się ich więcej nie znaczy, że faktycznie jest ich więcej. Łatwiej zapadają w pamięci, bo wiemy, że coś powinno działać inaczej albo jest irytujące.
PLUSIKI:
+ Ładne, nowoczesne wnętrze. Porównywałem do konkurencji - Skoda, Kia, Hyundai, itp. - i żodyn inny nie wyglądał tak dobrze.
+ Względnie ekonomiczny silnik. Idealny na dłuższe trasy, a i niewielkie spalanie w trybie mieszanym - umówmy się 12-14 km dziennie w dwie strony i wynik rzędu 7.2 - 7.5 l/100 km.
+ Solidne drzwi. Moja żona uważa to za minus, mi się jednak podoba, że drzwi są ciężkie, solidne i czuć na nich opór.
+ Wygodne fotele. Mam standardowe fotele z wersji Dynamic i uważam, że są bardzo wygodne. Nie mam porównania do klasy premium, którą drażnię jak siedzę, ale względem Astry G, Kii Ceed I, czy Kii Venga - jest niebo lepiej.
+ Dostęp do żarówek. Taka pierdoła, a jednak wymieńcie sobie lampkę mijania w Kii Venga. W trasie. Po zmroku. Albo skrajny przypadek - Mercedes W168 - wymiana żarówki po podniesieniu auta (klapka serwisowa w nadkolach).
+ Stosunkowo dużo przestrzeni w kabinie. Nawet pomijając fakt, że będąc kierowcą lub pasażerem z przodu nie czuję się osaczony i przygnieciony - na kanapie przewoziłem kilka par, które stwierdziły, że z tyłu jest dużo miejsca (zarówno przy kolanach, jak i nad głową), czego nie oczekuje się patrząc na gabaryty samochodu z zewnątrz.
MINUSIKI:
- Uciążliwe czujniki parkowania. Dobrze, że działają podczas jazdy i na postoju, a nie tylko podczas parkowania. Sygnalizują, że ktoś lub coś zbliża się do samochodu i to jest OK, ale jednak brakuje możliwości regulacji głośności pikania.
- Stabilność działania systemu detekcji znaków drogowych i systemu ostrzegania przed kolizją. Z niewiadomych przyczyn bywa niedostępny. Taki foch. Pogoda ładna, lekkie słoneczko, brak wilgoci na czystej szybie. Nie wiem.
- Brak automatycznego składania lusterek po zamknięciu auta pilotem.
- Działanie automatycznego sterowania wycieraczkami. Dałbym ocenę 6.5/10. Niby nie jest źle, ale jak trzeba to się nie włączają, a jak na szybie jest jedna kropelka, to potrafią przejechać 3 serie. Na obronę systemu dodam, że w Toyocie czujniki działają bardzo podobnie. Ciekawe jak to będzie się zachowywało jak zapomnę wyłączyć automatu, a pióro będzie przymarznięte do szyby. Nie wiem.
- Opóźnienie w działaniu nawiewów. Sterowanie nawiewami czasami żyje swoim życiem... Efekt ręcznych modyfikacji na panelu czasami jest widoczny dopiero po kilku, a nawet kilkunastu sekundach. Nie rozgryzłem tego jeszcze.
- Działanie skrzyni biegów. Szczególnie na zimno - zmienianie biegów 1 - 2 bywa niezwykle irytujące. Przełożenia są wg mnie dość specyficzne. Jadę za szybko na bieg pierwszy, ale zbyt wolno na wrzucenie dwójki, WTF?
- Dostęp do komory silnika. Ciężko mi się odnieść do innych modeli, ale w Astrze G kuny nie robiły takiej dyskoteki pod maską. Według mnie, komora silnika jest zbyt mocno odkryta od spodu.
- Umiejscowienie przycisków sterowania szybami. Pewnie mamy podobną długość ręki, więc po jej oparciu na półce drzwi, przyciski są nienaturalnie cofnięte względem dłoni (w stronę łokcia).
Uchwyt do zamykania klapy bagażnika faktycznie jest tylko po jednej stronie i ciężko stwierdzić, czy to strona prawidłowa, ale już w Astrze G było dokładnie tak samo.
Wibracji w kabinie i kiepskiego wyciszenia nie odnotowałem. To mocno subiektywne kwestie i dużo zależy od tego, czym się jeździło przed Astrą i czym się jeździ będąc w posiadaniu Astry.
PLUSIKI:
+ Ładne, nowoczesne wnętrze. Porównywałem do konkurencji - Skoda, Kia, Hyundai, itp. - i żodyn inny nie wyglądał tak dobrze.
+ Względnie ekonomiczny silnik. Idealny na dłuższe trasy, a i niewielkie spalanie w trybie mieszanym - umówmy się 12-14 km dziennie w dwie strony i wynik rzędu 7.2 - 7.5 l/100 km.
+ Solidne drzwi. Moja żona uważa to za minus, mi się jednak podoba, że drzwi są ciężkie, solidne i czuć na nich opór.
+ Wygodne fotele. Mam standardowe fotele z wersji Dynamic i uważam, że są bardzo wygodne. Nie mam porównania do klasy premium, którą drażnię jak siedzę, ale względem Astry G, Kii Ceed I, czy Kii Venga - jest niebo lepiej.
+ Dostęp do żarówek. Taka pierdoła, a jednak wymieńcie sobie lampkę mijania w Kii Venga. W trasie. Po zmroku. Albo skrajny przypadek - Mercedes W168 - wymiana żarówki po podniesieniu auta (klapka serwisowa w nadkolach).
+ Stosunkowo dużo przestrzeni w kabinie. Nawet pomijając fakt, że będąc kierowcą lub pasażerem z przodu nie czuję się osaczony i przygnieciony - na kanapie przewoziłem kilka par, które stwierdziły, że z tyłu jest dużo miejsca (zarówno przy kolanach, jak i nad głową), czego nie oczekuje się patrząc na gabaryty samochodu z zewnątrz.
MINUSIKI:
- Uciążliwe czujniki parkowania. Dobrze, że działają podczas jazdy i na postoju, a nie tylko podczas parkowania. Sygnalizują, że ktoś lub coś zbliża się do samochodu i to jest OK, ale jednak brakuje możliwości regulacji głośności pikania.
- Stabilność działania systemu detekcji znaków drogowych i systemu ostrzegania przed kolizją. Z niewiadomych przyczyn bywa niedostępny. Taki foch. Pogoda ładna, lekkie słoneczko, brak wilgoci na czystej szybie. Nie wiem.
- Brak automatycznego składania lusterek po zamknięciu auta pilotem.
- Działanie automatycznego sterowania wycieraczkami. Dałbym ocenę 6.5/10. Niby nie jest źle, ale jak trzeba to się nie włączają, a jak na szybie jest jedna kropelka, to potrafią przejechać 3 serie. Na obronę systemu dodam, że w Toyocie czujniki działają bardzo podobnie. Ciekawe jak to będzie się zachowywało jak zapomnę wyłączyć automatu, a pióro będzie przymarznięte do szyby. Nie wiem.
- Opóźnienie w działaniu nawiewów. Sterowanie nawiewami czasami żyje swoim życiem... Efekt ręcznych modyfikacji na panelu czasami jest widoczny dopiero po kilku, a nawet kilkunastu sekundach. Nie rozgryzłem tego jeszcze.
- Działanie skrzyni biegów. Szczególnie na zimno - zmienianie biegów 1 - 2 bywa niezwykle irytujące. Przełożenia są wg mnie dość specyficzne. Jadę za szybko na bieg pierwszy, ale zbyt wolno na wrzucenie dwójki, WTF?
- Dostęp do komory silnika. Ciężko mi się odnieść do innych modeli, ale w Astrze G kuny nie robiły takiej dyskoteki pod maską. Według mnie, komora silnika jest zbyt mocno odkryta od spodu.
- Umiejscowienie przycisków sterowania szybami. Pewnie mamy podobną długość ręki, więc po jej oparciu na półce drzwi, przyciski są nienaturalnie cofnięte względem dłoni (w stronę łokcia).
Uchwyt do zamykania klapy bagażnika faktycznie jest tylko po jednej stronie i ciężko stwierdzić, czy to strona prawidłowa, ale już w Astrze G było dokładnie tak samo.
Wibracji w kabinie i kiepskiego wyciszenia nie odnotowałem. To mocno subiektywne kwestie i dużo zależy od tego, czym się jeździło przed Astrą i czym się jeździ będąc w posiadaniu Astry.
-
- Posty: 1427
- Rejestracja: 10 paź 2016, 10:41
- Posiadane auto: Astra K HB RM17 Dynamic
- Silnik: 1.4 S/S 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: --
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 111 times
Re: Plusy i minusy Astry K
vzduch pisze:Ciekawe jak to będzie się zachowywało jak zapomnę wyłączyć automatu, a pióro będzie przymarznięte do szyby. Nie wiem.
Oderwie pióro od szyby i pojedzie po lodzie. Sprawdzone, nie polecam
-
- Posty: 980
- Rejestracja: 22 paź 2018, 22:18
- Posiadane auto: Opel Astra K
- Silnik: 1.6 Turbo 200KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Elbląg
- Województwo: Warmińsko Mazurskie
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 32 times
Re: Plusy i minusy Astry K
Ostatnio jechalem w moim oplu na miejscu dla pasazera i moje odczucie jest takie ze fotel ma za kotkie siedzisko. Kierowcy ma wysuwany przod i jest ok.
Zarowki to rzeczywiscie na plus. W hndzie musialme demontowac nadkole zeby dostac sie do postojowki.
Problemow z rozpoznawaniem znakow i dziwnie dzialajacym czujnikiem deszczu nie zauwazylem.
U mnie biegi wskakuja bez problemu, ale dlugi skok dzwigni nie jest fajny.
Do minusow dodalbym umieszczenie przyciwkow parkowania, sport, utrzymania pasa ruchu itd za dzwignia zmiany biegow.
Zarowki to rzeczywiscie na plus. W hndzie musialme demontowac nadkole zeby dostac sie do postojowki.
Problemow z rozpoznawaniem znakow i dziwnie dzialajacym czujnikiem deszczu nie zauwazylem.
U mnie biegi wskakuja bez problemu, ale dlugi skok dzwigni nie jest fajny.
Do minusow dodalbym umieszczenie przyciwkow parkowania, sport, utrzymania pasa ruchu itd za dzwignia zmiany biegow.
-
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: Plusy i minusy Astry K
odl pisze:vzduch pisze:Ciekawe jak to będzie się zachowywało jak zapomnę wyłączyć automatu, a pióro będzie przymarznięte do szyby. Nie wiem.
Oderwie pióro od szyby i pojedzie po lodzie. Sprawdzone, nie polecam
Na stale mam wylaczone,niepotrzebny "wodotrysk".
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Plusy i minusy Astry K
ToniEja pisze:Ostatnio jechalem w moim oplu na miejscu dla pasazera i moje odczucie jest takie ze fotel ma za kotkie siedzisko. Kierowcy ma wysuwany przod i jest ok.
zależne od wyposażenia. u mnie pasażer również może sobie wysunąć przód
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 12 mar 2017, 20:22
- Posiadane auto: Astra 3 kombi
- Silnik: 1,6
- Rocznik auta: 2009
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Re: Plusy i minusy Astry K
Mam IL, więc żarówek nie wymieniam. Choć jeśli kiedyś będą mi wymieniać reflektor, bo jakaś dioda albo moduł poleci, to będzie mi wyjątkowo niewygodnie nacisnąć enter
A co do klapy tylnej kombi to naciskam guzik. Jest bardzo wygodny. Przy ergonomicznych fotelach, oba przednie mają regulację długości siedziska.
Dla mnie jakimś nieporozumieniem jest brak podświetlenia schowka od strony pasażera.
A co do klapy tylnej kombi to naciskam guzik. Jest bardzo wygodny. Przy ergonomicznych fotelach, oba przednie mają regulację długości siedziska.
Dla mnie jakimś nieporozumieniem jest brak podświetlenia schowka od strony pasażera.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 18 paź 2018, 16:14
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Gliwice
- Województwo: śląskie
Re: Plusy i minusy Astry K
Jestem właśnie po jeżdzie ponad 1700 km prawie non stop i :
PLUSY :
- klapa bagażnika sterowana elektrycznie
- Lusterka składane elektrycznie ale wtedy kiedy ja chcę . Przydatne szczególnie zimą .
- w sumie dobre przyspieszenie i cicha praca silnika .
- w sumie ekonomiczny do prędkości 130 km / 4,5-6,2 /a potem to już.......8,0-10,0 średnia po 3000 km 6,2 l
- bardzo ergonomiczny fotel kierowcy . Po ponad 800 kilometrach wysiada sie bez bólu pleców
- automatyczne wycieraczki . Przed startem / zapaleniem komunikat ostrzega o właczonym automacie .
- system bezkluczykowego odpalania silnika ; otwierania /zamykania drzwi
- fajny wygląd
- blokada drzwi w trakcie jazdy / można ja w razie W wyłaczyć /
- alarm antykolizyjny / juz pare razy ostrzegał /
MINUSY :
- wg.mnie zła widoczność przez boczne , przednie małe szybki . Lusterka wsteczne zasłaniją widok np.pieszych na pasach !!!
- głupiejący czujnik zmierzchu / i nie mówcie ,że to brudną szybe mam /
- brak regulacji wysokości podłokietnika / nawet w 12 letnim Fokusie to miałem /
- rozmiary schowków
- BRAK PODGRZEWANEJ PRZEDNIEJ SZYBY !!!!!!!
- za to tylna włącza się do + 5 st.C
- brak podłokietnika na tylnej kanapie
- brak podświetlonego i chłodzonego schowka
PLUSY :
- klapa bagażnika sterowana elektrycznie
- Lusterka składane elektrycznie ale wtedy kiedy ja chcę . Przydatne szczególnie zimą .
- w sumie dobre przyspieszenie i cicha praca silnika .
- w sumie ekonomiczny do prędkości 130 km / 4,5-6,2 /a potem to już.......8,0-10,0 średnia po 3000 km 6,2 l
- bardzo ergonomiczny fotel kierowcy . Po ponad 800 kilometrach wysiada sie bez bólu pleców
- automatyczne wycieraczki . Przed startem / zapaleniem komunikat ostrzega o właczonym automacie .
- system bezkluczykowego odpalania silnika ; otwierania /zamykania drzwi
- fajny wygląd
- blokada drzwi w trakcie jazdy / można ja w razie W wyłaczyć /
- alarm antykolizyjny / juz pare razy ostrzegał /
MINUSY :
- wg.mnie zła widoczność przez boczne , przednie małe szybki . Lusterka wsteczne zasłaniją widok np.pieszych na pasach !!!
- głupiejący czujnik zmierzchu / i nie mówcie ,że to brudną szybe mam /
- brak regulacji wysokości podłokietnika / nawet w 12 letnim Fokusie to miałem /
- rozmiary schowków
- BRAK PODGRZEWANEJ PRZEDNIEJ SZYBY !!!!!!!
- za to tylna włącza się do + 5 st.C
- brak podłokietnika na tylnej kanapie
- brak podświetlonego i chłodzonego schowka
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Plusy i minusy Astry K
Szkoda, że w minusach piszecie o braku konkretnego wyposażenia a jest one dostępne za dopłatą.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 980
- Rejestracja: 22 paź 2018, 22:18
- Posiadane auto: Opel Astra K
- Silnik: 1.6 Turbo 200KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Elbląg
- Województwo: Warmińsko Mazurskie
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 32 times
Re: Plusy i minusy Astry K
W golfie jest taka opcja "Przednia szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca
promienie podczerwone"
promienie podczerwone"
-
- Posty: 605
- Rejestracja: 24 lis 2017, 21:32
- Posiadane auto: Opel Astra V HB Elite
- Silnik: 1.4 T 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Koszalin
- Województwo: Zachodniopomorskie
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 28 times
Re: Plusy i minusy Astry K
Ta podgrzewana szyba w fordach to super sprawa zimą.
Mnie irytuje ułożenie przycisków od szyb na boczku drzwi kierowcy. Po roku jeżdżenia nadal jest to dla mnie nienaturalne rozmieszczenie jak mam ich użyć.
A duży plus za ilość miejsca na tylnej kanapie.
Mnie irytuje ułożenie przycisków od szyb na boczku drzwi kierowcy. Po roku jeżdżenia nadal jest to dla mnie nienaturalne rozmieszczenie jak mam ich użyć.
A duży plus za ilość miejsca na tylnej kanapie.
- TomashK
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 mar 2018, 20:06
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Łódź
- Województwo: Łódzkie
- Has thanked: 30 times
- Been thanked: 4 times
Re: Plusy i minusy Astry K
+ Fajna dynamika silnika.
+ Rewelacyjne zawieszenie, układ jezdny, wiecie jak skręcę kierownicą to skręcam, nie płynę.
+ Cena
+ Elastyczność silnika.
+ Po uzyskaniu 90 stopni, silnik jest naprawę cichy.
+ Spalanie na trasie 5.5/6.0l/100km
+ Fajnie wygląda na zewnątrz.
+ Podoba mi się deska rozdzielcza, przyciski fizyczne, umiejscowienie ekranu, nie jest on wystającym tabletem jak robi teraz to konkurencja Mercedes, Audi, BMW, Hyundai itd.
+ Jak dla mnie fajnie działająca nawigacja, komendy głosowe, wizualizacji przy zjeździe z autostrady itd.
- Plastikowe wnętrze chyba każdego schowka.
- Tragiczna jak dla mnie skrzynia biegów, no nie potrafię się nauczyć nie kangurzyć.
- Brak kontrolki o niskim poziomie płynu do spryskiwaczy.
- Brak możliwości regulacji głośności czujników, chociaż mam wrażenie, że kiedyś je regulowałem...
- Mały bagażnik w HB
- Brak miejsca na telefon czy dedykowanego miejsca na okulary np. w podsufitce.
- Klimatyzacja, dziwnie działa w lato na zewnątrz 30 stopni, a ja ustawiając na 20/21 w środku bym chyba zamarzł, muszę ustawiać na ok. 26 (AUTO)
- Schowek pasażera bez lampki.
- Bardzo cienki lakier.
- Wszechobecne twarde plastiki oraz ten twardy lewy podłokietnik.
- Czasem słyszalne trzeszczenia, mam najechane dopiero 9 000 km.
+ Rewelacyjne zawieszenie, układ jezdny, wiecie jak skręcę kierownicą to skręcam, nie płynę.
+ Cena
+ Elastyczność silnika.
+ Po uzyskaniu 90 stopni, silnik jest naprawę cichy.
+ Spalanie na trasie 5.5/6.0l/100km
+ Fajnie wygląda na zewnątrz.
+ Podoba mi się deska rozdzielcza, przyciski fizyczne, umiejscowienie ekranu, nie jest on wystającym tabletem jak robi teraz to konkurencja Mercedes, Audi, BMW, Hyundai itd.
+ Jak dla mnie fajnie działająca nawigacja, komendy głosowe, wizualizacji przy zjeździe z autostrady itd.
- Plastikowe wnętrze chyba każdego schowka.
- Tragiczna jak dla mnie skrzynia biegów, no nie potrafię się nauczyć nie kangurzyć.
- Brak kontrolki o niskim poziomie płynu do spryskiwaczy.
- Brak możliwości regulacji głośności czujników, chociaż mam wrażenie, że kiedyś je regulowałem...
- Mały bagażnik w HB
- Brak miejsca na telefon czy dedykowanego miejsca na okulary np. w podsufitce.
- Klimatyzacja, dziwnie działa w lato na zewnątrz 30 stopni, a ja ustawiając na 20/21 w środku bym chyba zamarzł, muszę ustawiać na ok. 26 (AUTO)
- Schowek pasażera bez lampki.
- Bardzo cienki lakier.
- Wszechobecne twarde plastiki oraz ten twardy lewy podłokietnik.
- Czasem słyszalne trzeszczenia, mam najechane dopiero 9 000 km.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Plusy i minusy Astry K
Dziwne, ja w słoneczne i gorące dni w lecie jeżdżę na 18 stopni. W pochmurne i gorące na 20. Może po prostu nie kieruj nawiewu wprost na siebie?TomashK pisze:a ja ustawiając na 20/21 w środku bym chyba zamarzł, muszę ustawiać na ok. 26 (AUTO)
Standard w tej klasie?TomashK pisze:- Bardzo cienki lakier.
- Wszechobecne twarde plastiki oraz ten twardy lewy podłokietnik.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości