Zajrzyj do wątku z fotelami AGR.mmm pisze:Po roku użytkowania jakbym miał wybrać mocniejszy silnik czy skóry wybrałbym to pierwsze.
Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 24 kwie 2017, 09:15
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 150KM AT
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Białystok
- Województwo: Wpisz województwo
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 9 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Ja miałem i wybrałem w końcu Dynamic (ze względu na sport, w życiu bym nie zgadł, że jest w zestawie z podsufitką) i fotele nieskórzane, ale głównie ze względu na sporą dopłatę (bez wentylacji nie widzę sensu ich brać) i w mniejszym stopniu ze względu na to, że na tych ergonimicznych z dynamica dobrze mi się siedziało.
-
- Posty: 519
- Rejestracja: 06 paź 2016, 18:34
- Posiadane auto: Astra K HB (RM17A)
- Silnik: B16SHT MT6
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 25 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Mi się dobrze siedziało w standardowych fotelach więc nie dobierałem tego pakietu.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 09 lut 2017, 15:56
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
BShKF pisze:Jest jeszcze opcja dobrania skórzanej tapicerki za 5000 zł, foteli ergonomicznych za 2100 zł i elektrycznego sterowania za 1900 zł, żeby otrzymać topowy fotel AGR dla kierowcy. Dodaje to aż 9000 zł łącznie do ceny bazowej, jednak przy okazji wskakuje pakiet zimowy i dzielona tylna kanapa niejako w gratisie. Fajnie, ale nie są to dodatki, na których mi aż tak zależy. Czy ktoś z Was miał podobne dylematy przy wyborze foteli do nowej Astry?
Ja miałem podobne zagwozdki. Tak kombinowałem, że skończyło się na AGR + wentylacja. Początkowa konfiguracja zamówiona zawierała Elite z pakietem Ergonomiczne Fotele, Pakietem Zimowym, dwa porty USB w konsoli tylnej i miałem chrapkę na pakiet wygodny ale ostatecznicznie go nie zamawiałem.
Pierwotnie pakiety które wymieniłem kosztowały mnie: 2500 + 2100 + 150 co daje 4750.
Wziąłem skórę co dało 5000 + 2100 (automatycznie dobiera pakiet Ergonomiczne fotele przednie) = 7100.
Dodatkowo dobrałem elektryczna regulacja (zależało mi na wentylacji) + 2100 = 9000.
Różnica to 4250, Dostałem jednak powerflex i pakiet wygodny. Potargowałem się jeszcze i za 3000 dopłaty do pierwotnej konfiguracji dostałem wszystko co powyżej. Miałem okazję posiedzieć w Astrowych AGR-ach, bardzo wygodnie; ponieważ mam 2m to dbanie o plecy szczególnie ważne.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 lis 2017, 10:09
- Posiadane auto: BMW 740iA/BMW 320dA
- Silnik: 4.4 V8 286KM/ 2.0 R4 150KM
- Rocznik auta: 2003
- Miasto: LEGNICA
- Województwo: Dolnyśląsk
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Witam wszystkich,
Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu Astry ST.
Wg mnie każde auto ma być wyposażone, dlatego zawsze zakladam najwyższą wersje wyposażenia + opcje dlatego wybor padl na Elite ale ten wątek troszeczkę mi namieszał w głowie
Dopiero teraz zauważyłem ile elementów standardowego wyposażenia wersji Elite występuje ponownie w pakietach, które wcale nie są tańsze z tego powodu. Zastanawia mnie to dodatkowe oświetlenie wnętrza - ma ktos jakieś fotki jak to wygląda?
Nie rozumiem czemu niższa wersja ma 17" felgi w standardzie...a ELITE 16"
Chciałabym okno dachowe ale dopiero na tym forum widziałem fotki i strasznie małe ono jest...
Wiadomo czy będzie dostępne okno panoramiczne?
Automat rozważam ale jest troche Duża dopłata i szkoda, że tylko 6 biegów
Silnik 1.6 200km chyba nie jest wart dopłaty...słyszałem, że różnica w osiągach jest minimalna
Czekam na wasze opinie albo jakieś rady
Jest też jedna kwestia która mnie nurtuje CAR AUDIO - astra nie ma.zadnego systemy sygnowanego dobrą marką (BOSE/HARMAN KARDON/BANG OLUFSEN) i strasznie ciekawi mnie jak grają te "głośniki premium 6szt"
Podam wstępną konfiguracje jaka mnie interesuje.
OPEL ASTRA ST 1.4t 150KM
Opcje:
Lakier metalizowany 2200zł
Tapicerka skórzana 5300zł
Kierowca plus 5500zł
Fotele ergonomiczne 2100zł
Fotele AGR 1900zł
Intellilux 5900zł
Łącznie 22 900zł
Razem 108 100zł
Rabat z MMCARS LUBIN na drive plan
14,31% 92 631zł
Chciałbym wiekszy rabat uzyskać ale nie wiem czy sie uda
Do AGR trzeba dobrac fotele ergonomiczne? Czy mam błąd w konfiguracji? Na logike AGR powinny zawierać w sobie ergonomicze fotele? Troche mnie to denerwuje, że do opcji AGR za 1900 trzeba dobrac tapicerke za 5300 i fotele ergonomiczne 2100 i nagle opcja z.1900 zmienia sie w 9300
Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu Astry ST.
Wg mnie każde auto ma być wyposażone, dlatego zawsze zakladam najwyższą wersje wyposażenia + opcje dlatego wybor padl na Elite ale ten wątek troszeczkę mi namieszał w głowie
Dopiero teraz zauważyłem ile elementów standardowego wyposażenia wersji Elite występuje ponownie w pakietach, które wcale nie są tańsze z tego powodu. Zastanawia mnie to dodatkowe oświetlenie wnętrza - ma ktos jakieś fotki jak to wygląda?
Nie rozumiem czemu niższa wersja ma 17" felgi w standardzie...a ELITE 16"
Chciałabym okno dachowe ale dopiero na tym forum widziałem fotki i strasznie małe ono jest...
Wiadomo czy będzie dostępne okno panoramiczne?
Automat rozważam ale jest troche Duża dopłata i szkoda, że tylko 6 biegów
Silnik 1.6 200km chyba nie jest wart dopłaty...słyszałem, że różnica w osiągach jest minimalna
Czekam na wasze opinie albo jakieś rady
Jest też jedna kwestia która mnie nurtuje CAR AUDIO - astra nie ma.zadnego systemy sygnowanego dobrą marką (BOSE/HARMAN KARDON/BANG OLUFSEN) i strasznie ciekawi mnie jak grają te "głośniki premium 6szt"
Podam wstępną konfiguracje jaka mnie interesuje.
OPEL ASTRA ST 1.4t 150KM
Opcje:
Lakier metalizowany 2200zł
Tapicerka skórzana 5300zł
Kierowca plus 5500zł
Fotele ergonomiczne 2100zł
Fotele AGR 1900zł
Intellilux 5900zł
Łącznie 22 900zł
Razem 108 100zł
Rabat z MMCARS LUBIN na drive plan
14,31% 92 631zł
Chciałbym wiekszy rabat uzyskać ale nie wiem czy sie uda
Do AGR trzeba dobrac fotele ergonomiczne? Czy mam błąd w konfiguracji? Na logike AGR powinny zawierać w sobie ergonomicze fotele? Troche mnie to denerwuje, że do opcji AGR za 1900 trzeba dobrac tapicerke za 5300 i fotele ergonomiczne 2100 i nagle opcja z.1900 zmienia sie w 9300
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 13 kwie 2017, 11:19
- Posiadane auto: Opel Astra ST Dynamic
- Silnik: 1.6 AT 200 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Pruszcz Gdański
- Województwo: Pomorskie
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
michal6500 pisze:Witam wszystkich,
Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu Astry ST.
Wg mnie każde auto ma być wyposażone, dlatego zawsze zakladam najwyższą wersje wyposażenia + opcje dlatego wybor padl na Elite ale ten wątek troszeczkę mi namieszał w głowie
Dopiero teraz zauważyłem ile elementów standardowego wyposażenia wersji Elite występuje ponownie w pakietach, które wcale nie są tańsze z tego powodu. Zastanawia mnie to dodatkowe oświetlenie wnętrza - ma ktos jakieś fotki jak to wygląda?
Nie rozumiem czemu niższa wersja ma 17" felgi w standardzie...a ELITE 16"
...
Automat rozważam ale jest troche Duża dopłata i szkoda, że tylko 6 biegów
Silnik 1.6 200km chyba nie jest wart dopłaty...słyszałem, że różnica w osiągach jest minimalna
Wersja Elite nie jest wersją najwyższą. Dynamic i Elite powinno się raczej traktować jako równoważne - obie bazują na wersji Enjoy i mają swoje unikalne wyposażenie. W Dynamic masz felgi 17", przycisk Sport, ciemną tapicerkę, inne fotele. Najlepiej wybierz wyposażenie na którym Ci zależy i porównaj cenę Elite vs Dynamic. Ja tak zrobiłem i Dynamic wyszedł mi taniej, mimo, że chciałem mieć rzeczy, które są w Elite w standardzie (np. hamulec elektryczny).
Ja mam 1.6 200 KM automat i polecam. Oprócz zdecydowanie lepszych osiągów jest to silnik bardziej dopracowany i mający opinię mniej problematycznego i bardziej trwałego. IMO jest całkiem oszczędny - u mnie 7.3 l / 100km, a staram się korzystać z mocy Jest to mniej niż mój poprzedni 122 KM TSI od VAGa. O ile dobrze pamiętam to wersja z automatyczną skrzynią nie posiada koła dwumasowego.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
http://astra5klub.pl/download/file.php?id=180&mode=viewmichal6500 pisze:Zastanawia mnie to dodatkowe oświetlenie wnętrza - ma ktos jakieś fotki jak to wygląda?
Podświetlenie drzwi: astra-w-kolorze-betonu-t174-30.html#p27380
+ podświetlenie z góry lewarka. Ogólnie ładnie wygląda, ale przeżyjesz bez tego.
W Astrze to nie jest do końca niższa wersja. Dynamic to wersja bardziej sportowa, stąd R17, przycisk sport, czarna podsufitka, sportowe fotele. Elite to wersja bardziej komfortowa, która nie ma tych 3 rzeczy.michal6500 pisze:Nie rozumiem czemu niższa wersja ma 17" felgi w standardzie...a ELITE 16"
Może po face liftingu, ale bardzo bardzo wątpię, a nawet nie wiadomo kiedy taki FL miałby mieć miejsce.michal6500 pisze:Wiadomo czy będzie dostępne okno panoramiczne?
Chyba każdy kto wziął automat, nie wyobraża sobie auta bez niego. Twoja decyzja.michal6500 pisze:Automat rozważam ale jest troche Duża dopłata i szkoda, że tylko 6 biegów
Ile osób tyle opinii. Jedni twierdzą, że jeździli obydwoma i zdecydowanie wybrali 200KM. Inni, że dup** nie urywa. 150 KM miała problem z tłokami i LSPI. Trochę wychodzi na to, że 1.6 200KM jest tu bardziej sprawdzoną jednostką.michal6500 pisze:Silnik 1.6 200km chyba nie jest wart dopłaty...słyszałem, że różnica w osiągach jest minimalna
Jeżeli weźmiesz pakiet kierowcy plus to audio powinno być zadowalające. Nie jest to jakiś wybitny sprzęt, ale gra ok. Nigdy nie słyszałem jak grają takie seryjne systemy "markowe" (tam jest chociaż jakiś wzmacniacz, czy tylko głośniki markowe?). Zresztą jak gra sprzęt AK posłuchasz przecież w każdym salonie, bo zawsze mają auta z pakietem kierowcy.michal6500 pisze:strasznie ciekawi mnie jak grają te "głośniki premium 6szt"
Tak właśnie jest. Ergonomiczne + skóra + AGR. A tak na prawdę wystarczy że weźmiesz ergonomiczne (w Niemczech ten pakiet już nazywa się AGR, a to co u nas nazywają AGR to: masaż/wentylacja + elektryczna regulacja). No chyba, że chcesz skórę.michal6500 pisze:Troche mnie to denerwuje, że do opcji AGR za 1900 trzeba dobrac tapicerke za 5300 i fotele ergonomiczne 2100 i nagle opcja z.1900 zmienia sie w 9300
Aha, jeżeli weźmiesz Elite to dobierz koniecznie tryb SPORT. Tak dla świętego spokoju
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
ale ta opcja AGR za 9300 wygląda tylko tak na papierze bo przecież wraz z tym dostaje się inne, dodatkowo płatne rzeczy a przynajmniej tak było w RM17A
tutaj np. do skóry nie dorzucają powerflexa a wcześniej tak. nie pamiętam jak teraz jest z ogrzewanymi tylnymi siedzeniami - wcześniej to było w pakiecie AGR lub osobno dodatkowo płatne, podobnie elektryczny ręczny
tutaj np. do skóry nie dorzucają powerflexa a wcześniej tak. nie pamiętam jak teraz jest z ogrzewanymi tylnymi siedzeniami - wcześniej to było w pakiecie AGR lub osobno dodatkowo płatne, podobnie elektryczny ręczny
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 lis 2017, 10:09
- Posiadane auto: BMW 740iA/BMW 320dA
- Silnik: 4.4 V8 286KM/ 2.0 R4 150KM
- Rocznik auta: 2003
- Miasto: LEGNICA
- Województwo: Dolnyśląsk
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Chyba każdy kto wziął automat, nie wyobraża sobie auta bez niego. Twoja decyzja.
Jeżdżę od 6lat tylko automatami więc znam ich zalety i jestem ogromnym zwolennikiem;)
http://astra5klub.pl/download/file.php?id=180&mode=view
Podświetlenie drzwi: astra-w-kolorze-betonu-t174-30.html#p27380
+ podświetlenie z góry lewarka. Ogólnie ładnie wygląda, ale przeżyjesz bez tego.
Przyznaje - podoba mi się w Dynamic jest to możliwe?
W Astrze to nie jest do końca niższa wersja. Dynamic to wersja bardziej sportowa, stąd R17, przycisk sport, czarna podsufitka, sportowe fotele. Elite to wersja bardziej komfortowa, która nie ma tych 3 rzeczy.
Dynamic można wziąć z elektrycznym hamulcem? podoba mi się wnętrze bez ręcznego, więcej miejsca na tunelu środkowym i lepiej się prezentuje
Tak właśnie jest. Ergonomiczne + skóra + AGR. A tak na prawdę wystarczy że weźmiesz ergonomiczne (w Niemczech ten pakiet już nazywa się AGR, a to co u nas nazywają AGR to: masaż/wentylacja + elektryczna regulacja). No chyba, że chcesz skórę.
Może nie tyle skórę - której jestem ogromnym zwolennikiem i mam w każdym aucie co elektryczne sterowanie - bardzo wygodna opcja
Właśnie bawię się w konfigurację 16. 200KM z automatem - trochę drogo wyjdzie ale zobaczymy:)
- barat
- Posty: 245
- Rejestracja: 06 wrz 2017, 17:48
- Posiadane auto: Astra K ST 2017.5
- Silnik: B16SHT 1,6 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Czerniejewo
- Województwo: Wielkopolska
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 11 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Swoją drogą niektóre kombinacje opcji są pokręcone ... np żeby w wersji Elite/Dynamic mieć listwy zewnętrzne i relingi w kolorze czarnym (czyli teoretycznie downgrade) to musisz dobrać pakiet wnętrze OPC
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
To jeszcze weź tempomat aktywny, bo przy skrzyni automatycznej to jest bajka. Oj tam drogo Jak szaleć to na całego Ja bym wolał ACC zamiast skóry. Jestem jedynym kierowcą, więc fotela nigdy nie reguluję. I zdecydowanie bym wolał automat niż PK+.michal6500 pisze:Właśnie bawię się w konfigurację 16. 200KM z automatem - trochę drogo wyjdzie ale zobaczymy:)
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 lis 2017, 10:09
- Posiadane auto: BMW 740iA/BMW 320dA
- Silnik: 4.4 V8 286KM/ 2.0 R4 150KM
- Rocznik auta: 2003
- Miasto: LEGNICA
- Województwo: Dolnyśląsk
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Navi 900 IntelliLink (Bluetooth) - jest wymagany do Wnętrza OPC
ale nie można tego wybrać bo Navi 900 IntelliLink (Bluetooth) nie wystepuje z pakietem kierowcy 2.........
Ma ktoś AirWellnes? jak to działa?
Wybrałem felgi 17" - nie mogę wziąć koła zapasowego!!!;(
Moduł POWERFLEX - nie ma opisu?
Auto ma być czarne i chciałbym aby ta listwa również była czarna, jedyne co mi się w tych ASTRACH ST nie podoba to ta paskudna listwa , która się ciągnie do bagażnika..........wszystko z tyłu co nad nią wygląda jak jakaś dobudówka, szkoda, że nie zostawili jej tradycyjnie wokół szyb
ale nie można tego wybrać bo Navi 900 IntelliLink (Bluetooth) nie wystepuje z pakietem kierowcy 2.........
Ma ktoś AirWellnes? jak to działa?
Wybrałem felgi 17" - nie mogę wziąć koła zapasowego!!!;(
Moduł POWERFLEX - nie ma opisu?
Auto ma być czarne i chciałbym aby ta listwa również była czarna, jedyne co mi się w tych ASTRACH ST nie podoba to ta paskudna listwa , która się ciągnie do bagażnika..........wszystko z tyłu co nad nią wygląda jak jakaś dobudówka, szkoda, że nie zostawili jej tradycyjnie wokół szyb
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
michal6500 pisze:Dynamic można wziąć z elektrycznym hamulcem? podoba mi się wnętrze bez ręcznego, więcej miejsca na tunelu środkowym i lepiej się prezentuje
można, sam mam
- barat
- Posty: 245
- Rejestracja: 06 wrz 2017, 17:48
- Posiadane auto: Astra K ST 2017.5
- Silnik: B16SHT 1,6 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Czerniejewo
- Województwo: Wielkopolska
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 11 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Części opcji nie wybierzesz w konfiguratorze, bo są składnikiem jakiegoś pakietu. Konfigurator czasem jest mało intuicyjny.
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Konfigurator Opla jest jednym z najbardziej czytelnych i intuicyjnych. Zajrzyj do WV, tam jest syf...
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Albo seat... Ale fakt WV i jego konfigurator wygrywa w tej kategorii. Odechciewalo mi się w nim konfigurować
Moja CZARNULKA
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 mar 2017, 22:56
- Posiadane auto: Póki co Skoda F2
- Silnik: 1.4 16V
- Rocznik auta: 2008
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: Podkarpacie
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 34 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Krzysiec pisze:Albo seat... Ale fakt WV i jego konfigurator wygrywa w tej kategorii. Odechciewalo mi się w nim konfigurować
Ja ogarniam każdy i nie stanowi to problemu. Po 20 konfiguracjach znasz każdy na pamięć Są specyficzne i tyle.
A odnośnie AGR, to wybierając tę drugą tapicerkę za 400 zł mamy fotele ze sterowaniem i ustawieniami AGR, ale bez masażu i skóry tj. pakiet ergonomiczne fotele przednie za 2100 zł.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Elektrycznie sterowanie jest tylko jak weźmiesz pełen AGR.
Pakiet Fotel Ergonomiczny Kierowcy i Pasażera
Fotele przednie z regulacją w 8 kierunkach, z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego oraz regulacją długości siedzisk. Kieszenie z tyłu oparć przednich foteli
Pakiet Elektryczny Fotel Kierowcy AGR
Fotel kierowcy z funkcją masażu i elektryczną regulacją w 8 kierunkach z pamięcią ustawień oraz regulacją bocznych elementów oparcia. Wentylowana tapicerka przednich foteli.
- pgrad
- Posty: 2347
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 139 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Segor pisze:..Jestem jedynym kierowcą, więc fotela nigdy nie reguluję. ....
Pod warunkiem że ASO nie ustawi pod siebie
Przycisk pamięci i wszystkie pozmieniane odległości wracają do normy
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 mar 2017, 22:56
- Posiadane auto: Póki co Skoda F2
- Silnik: 1.4 16V
- Rocznik auta: 2008
- Miasto: Wpisz miasto
- Województwo: Podkarpacie
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 34 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
pgrad pisze:Segor pisze:..Jestem jedynym kierowcą, więc fotela nigdy nie reguluję. ....
Pod warunkiem że ASO nie ustawi pod siebie
Przycisk pamięci i wszystkie pozmieniane odległości wracają do normy
Jedyny sensowny powód dla elektrycznych regulacji to dwóch kierowców równocześnie użytkujących auto, zamieniając się przynajmniej raz w tygodniu, bo jak rzadziej (czyt. raz na miesiąc) to nie warto dopłacać do elektryki. Szkoda kasy. Podobne stanowisko mam do elektrycznych lusterek, jedynie grzanie przydaje się w zimne i mokre dni, ale to już standard.
W Astrze różnice pomiędzy Dynamic i Elite są znikome i łatwe do zniwelowania, a np. w takim Seacie Leonie, różnica pomiędzy FR, a Excelence to inne zderzaki i późniejsze ich dokupienie to porażka, a znowu między wersjami różnią się wyposażeniem pakietów za 1 zł, więc tu jest większa zagwozdka.
W Astrze trzeba skonfigurować dwa auta i w jednym dodać opcje "must have" i w drugim zamiennie opcje których nie ma i zobaczyć cenę finalną i tyle.
- pgrad
- Posty: 2347
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 139 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
DigDug pisze:Jedyny sensowny powód dla elektrycznych regulacji...
Każdy konfiguruje auto pod siebie, więc sam określa co z konfiguratora bieże
Ja tylko odniosłem się do sytuacji że jeśli jest jeden kierowca to błędnym stwierdzeniem jest że fotel nigdy nie zostanie przestawiony i przytoczyłem zaletę automatu pamięci ustawień dla elektrycznych foteli
-
- Posty: 519
- Rejestracja: 06 paź 2016, 18:34
- Posiadane auto: Astra K HB (RM17A)
- Silnik: B16SHT MT6
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 25 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Skórzana tapicerka ma wliczone:
Pakiet „Wygodny” (podłokietnik z tyłu i kanapa dzielona 40/20/40)
Pakiet "Zimowy 2" (podgrzewana kierownica, fotele przód + tył, dodatkowe USB i elektryczny hamulec postojowy)
i ukryty koszt (niestety) Pakiet Ergonomiczne Fotele Przednie za 2100 zł, który zawiera elektrycznie sterowana regulacja odcinka lędźwiowego oraz dodatkowa, ręczna regulacja siedziska - tzw. kołyska. Nie jest zmieniane oparcie, więc jak weźmiesz pakiet w elite (oczywiście bez skóry), to będziesz miał oparcie z foteli wygodnych, a nie sportowych (takich jak w AGR).
Pakiet „Wygodny” (podłokietnik z tyłu i kanapa dzielona 40/20/40)
Pakiet "Zimowy 2" (podgrzewana kierownica, fotele przód + tył, dodatkowe USB i elektryczny hamulec postojowy)
i ukryty koszt (niestety) Pakiet Ergonomiczne Fotele Przednie za 2100 zł, który zawiera elektrycznie sterowana regulacja odcinka lędźwiowego oraz dodatkowa, ręczna regulacja siedziska - tzw. kołyska. Nie jest zmieniane oparcie, więc jak weźmiesz pakiet w elite (oczywiście bez skóry), to będziesz miał oparcie z foteli wygodnych, a nie sportowych (takich jak w AGR).
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 06 maja 2017, 18:34
- Posiadane auto: Astra V ST Elite
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 1 time
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
michal6500 pisze:Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu Astry ST.
Subiektywne odpowiedzi na Twoje pytania w pigułce:
-Automat? Warto - solidny punkt auta. Szybka reakcja, łatwy w wyczuciu.
-Silnik 1.6 200 KM? - raczej warto, ale jeśli potrzebujesz oszczędności, to szukałbym jej właśnie tu. Te 200 KM jest solidne, zwłaszcza do 80 km/h, ale na pewno nie szokuje, zwłaszcza powyżej tej prędkości. Plusem jest niskie spalanie i... 2 końcówki układu wydechowego
-Jak gra audio premium? - średnio... Nie ma tragedii, ale na wyrafinowane doznania muzyczne zdecydowanie się nie nastawiaj. Bardzo ucieszyłbym się z opcji dokupienia audio BOSE np. jak w Insigni.
-Oświetlenie wnętrza w Elite? - zdecydowanie NIE warto. To oświetlenie wygląda bardziej jak odbłyski pobliskiej latarni. Liczyłem, że będzie choć trochę cieszyło oko, ale pod tym względem zawód.
-Fotele? To złożony temat, gdyż w Elite i Dynamic otrzymujesz inne fotele w standardzie. Różnią się nie tylko budową, ale i wykończeniem (elementy sztucznej skóry w Elite). Dodatkowo te w Elite mają elektrycznie regulowane podparcie lędźwiowe, co moim zdaniem jest bardzo ważne. Do obu wersji wyposażenia możesz dokupić fotele ergonomiczne, ale w przypadku Elite będą około 400 zł droższe, chyba ze względu na te skórzane dodatki. Oczywiście do obu wersji można też dokupić pełną skórę, przy której dostaje się co prawda trochę fajnych elementów w standardzie (pakiet zimowy, wygodny itd.), ale pytanie na ile je potrzebujesz i czy jesteś wstanie dopłacić te dodatkowe 9k+ PLN. Najlepiej zacznij od przymiarki do standardowych foteli z Elite i Dynamika i oceń, które Ci bardziej pasują i czy potrzebujesz czegoś więcej (ergonomicznych).
Z kolei jeśli już bierzesz skórę, to moim zdaniem, grzechem jest nie dobrać pełnej elektrycznej regulacji z pamięcią i masażem Ta opcja jest niedostępna BEZ pełnej skóry.
-Intelilux? - drogo, ale mimo wszystko warto, szczególnie teraz jesienią i zimą, gdy często jeździ się po zmroku. Jedne z najlepszych, o ile nie najlepsze światłą w tym segmencie.
-
- Posty: 1894
- Rejestracja: 15 kwie 2019, 23:32
- Posiadane auto: Astra K HB Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Trójmiasto
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 41 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Czy była jakaś opcja, która była dostępna tylko w wersji Dynamic lub tylko w wersji Elite?
Odgrzebuję historyczny temat z ciekawości.
Odgrzebuję historyczny temat z ciekawości.
-
- Posty: 433
- Rejestracja: 21 sty 2019, 17:34
- Posiadane auto: Peugeot 2008
- Silnik: 1.2 100KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Zabrze
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 38 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Inferno pisze:Czy była jakaś opcja, która była dostępna tylko w wersji Dynamic lub tylko w wersji Elite?
Odgrzebuję historyczny temat z ciekawości.
Czarna podsufitka była chyba tylko w dynamicu. W elite nie bylo.
-
- Posty: 1894
- Rejestracja: 15 kwie 2019, 23:32
- Posiadane auto: Astra K HB Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Trójmiasto
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 41 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Elite miał chyba jakieś dodatkowe oświetlenie wnętrza. Prawda to?
-
- Posty: 433
- Rejestracja: 21 sty 2019, 17:34
- Posiadane auto: Peugeot 2008
- Silnik: 1.2 100KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Zabrze
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 38 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Inferno pisze:Elite miał chyba jakieś dodatkowe oświetlenie wnętrza. Prawda to?
Mogło byc, na bokach drzwi. I chyba klapa w ST elektryczna byla tylko w ST. Ale czy mozna ją bylo domowić jakims pakietem do dynamica to nie wiem.
Jak chcesz moge ci powiedziec, co w Focusie było w wersji titanium i w zadnej innej nie wystepowalo, nawet jej nie mozna bylo dokupic, zadnym pakietem:D
-
- Posty: 1894
- Rejestracja: 15 kwie 2019, 23:32
- Posiadane auto: Astra K HB Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Trójmiasto
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 41 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
OORBAN pisze:Jak chcesz moge ci powiedziec, co w Focusie było w wersji titanium i w zadnej innej nie wystepowalo, nawet jej nie mozna bylo dokupic, zadnym pakietem:D
No to powiedz. Który Focus?
-
- Posty: 433
- Rejestracja: 21 sty 2019, 17:34
- Posiadane auto: Peugeot 2008
- Silnik: 1.2 100KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Zabrze
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 38 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Inferno pisze:OORBAN pisze:Jak chcesz moge ci powiedziec, co w Focusie było w wersji titanium i w zadnej innej nie wystepowalo, nawet jej nie mozna bylo dokupic, zadnym pakietem:D
No to powiedz. Który Focus?
MK3 przed liftem. Titanium; odpalanie z guzika, alimuniowe nakladki na progi i co dziwne, kontrola cisnienia w oponach.
E: A teraz znajac cie mnie sprawdzisz i caly moj swiatopoglad legnie w gruzach:D
EE: Poprawka. Jednak progi mozna bylo dukupic pakietem w nizszej wersji. Reszty nie.
- kobe24la
- Posty: 1579
- Rejestracja: 08 kwie 2018, 16:32
- Posiadane auto: SKODA Octavia 4 RS
- Silnik: 2.0 245KM
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Częstochowa
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 86 times
Re: Astra ST Elite vs. Dynamic czyli czy warto dorzucić 3 tysie do Elite;
Czarna podsufitka była chyba tylko w dynamicu. W elite nie bylo.
W 2018 roku można było domówić do Elite. Występowała razem w pakiecie z przyciskiem sport chyba za 800zł. W każdym razie mogłem sobie zamówić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości