kobe24la pisze:Tylko gdzie tu porównywać CLA AMG, do Astry. Auto ponad 2,5 raza droższe.
A gdzie on napisał AMG?
kobe24la pisze:Tylko gdzie tu porównywać CLA AMG, do Astry. Auto ponad 2,5 raza droższe.
Miałem A klasę przez kilka dni na testy, fajne auto.
Szczególnie taki ...https://www.youtube.com/watch?v=cqLL8NTl0LM
Stusu pisze:U mnie trochę ponad pół roku była cisza... Po pierwszej zimie zaczęło wszystko trzeszczeć. No ale serwis twierdzi że ten typ tak ma i że powinienem głośniej radia słuchać to nie będę słyszeć jak trzeszczy. Rok leasingu mi został, więc za pół roku będę zamawiać nowy samochód, na pewno nie opla.
Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
GordonLameman pisze:Stusu pisze:U mnie trochę ponad pół roku była cisza... Po pierwszej zimie zaczęło wszystko trzeszczeć. No ale serwis twierdzi że ten typ tak ma i że powinienem głośniej radia słuchać to nie będę słyszeć jak trzeszczy. Rok leasingu mi został, więc za pół roku będę zamawiać nowy samochód, na pewno nie opla.
Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
U mnie podobnie. Jeszcze rok.
Póki co myśle nad superbem, albo zaszaleć i brać Stingera.
tomswierk pisze:kobe24la pisze:Tylko gdzie tu porównywać CLA AMG, do Astry. Auto ponad 2,5 raza droższe.
A gdzie on napisał AMG?
tomswierk pisze:W grudniu 2020 koniec leasingu tego badziewia i też Superb na tapecie...
PaGo pisze:Wolę skrzypiącą astrę niż "ekscytującego"superba.
Co innego Stinger
Eot
GordonLameman pisze:Generalnie będzie bardziej ekscytujący od Astry.
Fuks pisze:Moja Astra nie skrzypi i nie ekscytuje ale można zrobić zamówienie hurtowe na Stingera.
Kia ma nadziej na podbieranie klientów bardziej premium, a nie Oplowi.
GordonLameman pisze:Inną opcją jest olać leasing
Bo wszędzie dobrze...rah pisze:To, że astra ma swoje wady, a tamte swoje. I jak już będziemy mieć te drugie to będziemy dalej jechać, jak po astrze, bo też mają wady.
PaGo pisze:Co to ma wspólnego z wadami astry?
Stusu pisze:Jak nie KIA to nie wiem jaki inny kompakt mógłbym wybrać, nic ciekawego w średniej półce nie ma. Ostatczenie jak nic "taniego" nie będzie mi pasować to zdecyduje się na mercedesa A/CLA albo BMW serii 3.
Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
Klor pisze:CLA 220 4matic - bardzo ładne auto. Jednak mimo tych 190 KM i podobno dwusprzeglowej skrzyni trochę się zawiodłem wrażeniami z jazdy.
Nie.Fuks pisze:Klor pisze:CLA 220 4matic - bardzo ładne auto. Jednak mimo tych 190 KM i podobno dwusprzeglowej skrzyni trochę się zawiodłem wrażeniami z jazdy.
A nie jeździłeś w trybie "Eko" cały czas tak jak kiepski "Pertyn" co w tym trybie zmierzył 0-100 i nie zakapował czemu ma 1,5 sekundy więcej
komisarzryba pisze:Pertyn wyjaśniał już niejednokrotnie, dlaczego zawsze jeździ na testach w trybie normalnym, a nie sportowym.
Ale ja np. nie odnosilem się do 0-100. Odczucia w tym aucie są jakieś takie nijakie. Nie żeby było wolne ale emocje jak na rybach. Jeździ całkiem szybko ale zabrakło tego czegoś.Fuks pisze:komisarzryba pisze:Pertyn wyjaśniał już niejednokrotnie, dlaczego zawsze jeździ na testach w trybie normalnym, a nie sportowym.
Ale jaki jest sens mierzenia 0-100 km/h w trybie innym niż sportowy?
GordonLameman pisze:Nie widze sensu jazdy na normalnym na autostradzie czy ekspresówce.
Desiderata pisze:GordonLameman pisze:Nie widze sensu jazdy na normalnym na autostradzie czy ekspresówce.
Ja nie widzę sensu trybu "sport" w astrze. Od trybu sport oczekuję się zwiększenia mocy jednostki napędowej czy usztywnienia zawieszenia a nie zmiany czucia przepustnicy... Sport pełną gębą.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości