Modyfikacja wydechu - Astra HB 1.4 150 KM
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
No to już bije po kieszeni...
Taka ciekawostka. Za te dwa elementy trzeba zapłacić 900 pln...
Taka ciekawostka. Za te dwa elementy trzeba zapłacić 900 pln...
-
- Posty: 1154
- Rejestracja: 10 lut 2017, 09:51
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 131 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
marwisn pisze:No to już bije po kieszeni...
Taka ciekawostka. Za te dwa elementy trzeba zapłacić 900 pln...
W końcu prawie klasa "premium"
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
Pytanie do SPIDER'a.
Kojarzysz która blenda to ta odpowiednia?
Bo ASO nie ogarnia tego bez VIN'u auta .
Kojarzysz która blenda to ta odpowiednia?
Bo ASO nie ogarnia tego bez VIN'u auta .
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
Mowisz o tym plastiku z wycieciami? Na moje oko nr 3
Moja CZARNULKA
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
Krzysiec pisze:Mowisz o tym plastiku z wycieciami? Na moje oko nr 3
6,7 - to pod pakiet stylistyczny OPC. Wg mnie też 3, ale nie chciałbym zamawiać "na oko".
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
Na bank 3 bo widac wyciecie... W tym powyzej wyciecia brak Ehhh zazdraszczam! Tez bym z mila checia zlozyl juz zamowienie
Moja CZARNULKA
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
na pewno 3, 6 i 7 to pod pakiet OPC, tam są płaskie kwadratowe otwory tłumików, z chromowanymi obwódkami (8) jako dodatkowy element, dla B16SHT
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
To ja mam prośbę do posiadaczy AK w wersji 200 KM. Może mi ktoś udostępni VIN auta na pw? Wtedy ASO bez problemu zidentyfikuje właściwy element.
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
marwisn jak juz skompletujesz wszystkie potrzebne numerki to mam prosbe o wrzucenie ich tu z gory dzieki
Moja CZARNULKA
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
marwisn pisze:To ja mam prośbę do posiadaczy AK w wersji 200 KM. Może mi ktoś udostępni VIN auta na pw? Wtedy ASO bez problemu zidentyfikuje właściwy element.
poszło
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
Budus pisze:marwisn pisze:To ja mam prośbę do posiadaczy AK w wersji 200 KM. Może mi ktoś udostępni VIN auta na pw? Wtedy ASO bez problemu zidentyfikuje właściwy element.
poszło
Podziękował .
- bobek12b
- Posty: 289
- Rejestracja: 29 sie 2016, 07:46
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1.4 150 hp
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Lublin
- Województwo: Lubelskie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 21 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
Kolego @SPIDER możesz zmierzyć na starym tłumiku długość rury od cięcia do połączenia z bańka ? Dobrze wiedzieć ile trzeba odciąć
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
bobek12b pisze:Kolego @SPIDER możesz zmierzyć na starym tłumiku długość rury od cięcia do połączenia z bańka ? Dobrze wiedzieć ile trzeba odciąć
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zmierzyć długość rury w nowym i przenieść wymiar na stary.
- bobek12b
- Posty: 289
- Rejestracja: 29 sie 2016, 07:46
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1.4 150 hp
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Lublin
- Województwo: Lubelskie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 21 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
No można i tak, masz racje Haha. To niech powie czy jakieś trudności są przy wymianie nakładki plastikowej z otworami na zderzak ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
Wsuwasz górą w zaczepy i dołem mocujesz spinkami.
Tutaj dobrze to widać :
Tutaj dobrze to widać :
-
- Posty: 647
- Rejestracja: 07 sty 2017, 11:01
- Posiadane auto: Astra V HB Dynamic
- Silnik: B 1.4 XFT MT6
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: NGI
- Województwo: W-M
- Has thanked: 67 times
- Been thanked: 107 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
Trochę czasu mnie nie było, a widzę, że parę samochodów już przerobionych...
Zadałem temat zmiany wydechu, więc jestem Wam winien trochę wskazówek w temacie, tym bardziej, że pojawiło się trochę pytań...
Jak już wspominałem, przeróba jest bardzo prosta i nie zajmie więcej niż godzinę.
Na pewno, należy zabieg przeprowadzić na podnośniku, inaczej się nie da. I tu mamy 2 opcje. Albo zlecamy to w ASO - koszt 58 zł, albo robimy sami... mając skompletowane "graciki"
Po podniesieniu auta, przystawiamy dokładnie nowy tłumik do starego i zaznaczamy miejsce cięcia rury. Nowy tłumik jest z określonej długością rury, więc nie ma problemu z określeniem miejsca cięcia. Po wyznaczeniu punktu odkładamy nowy tłumik. Bierzemy się za cięcie rury. I tu proponuję próbować go przeciąć. Jeśli się nie da do końca, luzujemy jego zawiesie odkręcając 4 śruby mocujące lub też całkiem odkręcamy zawiesie. Po opuszczeniu go docinamy rurę. Po jej oszlifowaniu nakładamy obejmę mocującą.
Następnie zabieramy się za demontaż nakładki na zderzak. Dostęp jest dobry więc zejdzie z mocowań bez problemu. W pierwszej kolejności demontujemy odblaski. Każdy ma po dwa mocowania, większe, odróżniające się od zaczepów nakładki. Przy ich demontażu trzeba przytrzymać z drugiej strony, bo potrafią wypaść i się uszkodzić. Demontaż nakładki jest prosty. Odkręcamy dwa wkręty mocujące od spodu i wypychamy bolce w kołkach umiejscowionych po obu stronach nakładki. W górnej części zaczepów są wypustki, które należy wcisnąć i nakładkę wypychać. Schodzi bez problemu.
Zakładamy nową nakładkę, wprowadzając zaczepy w gniazda i mocno dopychają, żeby "zaklikały" i przykręcamy oraz "bolcujemy". Wkładamy w taki sam sposób odblaski.
Zabieramy się za montaż nowego tłumika wsuwając zakładając na wąsy montażowe zawiesie i wkręcając je w swoich miejscach. Przystawiamy rurę do rury, łączymy dedykowaną obejmą i skręcamy ją do oporu...
Opuszczamy auto, ściągamy pokrowce z końcówek i odpalamy silnik, wsłuchując się w piękny pomruk tłumika...
Przyjemności życzę...
Zadałem temat zmiany wydechu, więc jestem Wam winien trochę wskazówek w temacie, tym bardziej, że pojawiło się trochę pytań...
Jak już wspominałem, przeróba jest bardzo prosta i nie zajmie więcej niż godzinę.
Na pewno, należy zabieg przeprowadzić na podnośniku, inaczej się nie da. I tu mamy 2 opcje. Albo zlecamy to w ASO - koszt 58 zł, albo robimy sami... mając skompletowane "graciki"
Po podniesieniu auta, przystawiamy dokładnie nowy tłumik do starego i zaznaczamy miejsce cięcia rury. Nowy tłumik jest z określonej długością rury, więc nie ma problemu z określeniem miejsca cięcia. Po wyznaczeniu punktu odkładamy nowy tłumik. Bierzemy się za cięcie rury. I tu proponuję próbować go przeciąć. Jeśli się nie da do końca, luzujemy jego zawiesie odkręcając 4 śruby mocujące lub też całkiem odkręcamy zawiesie. Po opuszczeniu go docinamy rurę. Po jej oszlifowaniu nakładamy obejmę mocującą.
Następnie zabieramy się za demontaż nakładki na zderzak. Dostęp jest dobry więc zejdzie z mocowań bez problemu. W pierwszej kolejności demontujemy odblaski. Każdy ma po dwa mocowania, większe, odróżniające się od zaczepów nakładki. Przy ich demontażu trzeba przytrzymać z drugiej strony, bo potrafią wypaść i się uszkodzić. Demontaż nakładki jest prosty. Odkręcamy dwa wkręty mocujące od spodu i wypychamy bolce w kołkach umiejscowionych po obu stronach nakładki. W górnej części zaczepów są wypustki, które należy wcisnąć i nakładkę wypychać. Schodzi bez problemu.
Zakładamy nową nakładkę, wprowadzając zaczepy w gniazda i mocno dopychają, żeby "zaklikały" i przykręcamy oraz "bolcujemy". Wkładamy w taki sam sposób odblaski.
Zabieramy się za montaż nowego tłumika wsuwając zakładając na wąsy montażowe zawiesie i wkręcając je w swoich miejscach. Przystawiamy rurę do rury, łączymy dedykowaną obejmą i skręcamy ją do oporu...
Opuszczamy auto, ściągamy pokrowce z końcówek i odpalamy silnik, wsłuchując się w piękny pomruk tłumika...
Przyjemności życzę...
Mój HaBeK
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
Wymiana tłumika w ASO kosztuje 58 pln ??
Jestem ciekaw ich reakcji na takie zlecenie i jak to się ma do gwarancji .
Ty robiłeś w ASO ?
Jestem ciekaw ich reakcji na takie zlecenie i jak to się ma do gwarancji .
Ty robiłeś w ASO ?
-
- Posty: 647
- Rejestracja: 07 sty 2017, 11:01
- Posiadane auto: Astra V HB Dynamic
- Silnik: B 1.4 XFT MT6
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: NGI
- Województwo: W-M
- Has thanked: 67 times
- Been thanked: 107 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
Robiłem trochę "innym sposobem", ale chyba gwarancji się nie traci. Musisz się dowiedzieć u siebie w ASO....
Mój HaBeK
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
Dzwoniłem do trzech ASO jakie mam w Poznaniu.
We wszystkich dostałem taką samą odpowiedź. Tracę gwarancję na wydech i w przypadku problemów z samym silnikiem może też być problem (jeden szczerze powiedział, że to cześć nieprzewidziana do tego silnika, a oni mają w celach odrzucać roszczenia gwarancyjne jak jest podstawa...).
Muszę to przetrawić i obdzwonić kilka innych ASO w regionie.
We wszystkich dostałem taką samą odpowiedź. Tracę gwarancję na wydech i w przypadku problemów z samym silnikiem może też być problem (jeden szczerze powiedział, że to cześć nieprzewidziana do tego silnika, a oni mają w celach odrzucać roszczenia gwarancyjne jak jest podstawa...).
Muszę to przetrawić i obdzwonić kilka innych ASO w regionie.
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
No ale skoro wydech bardziej "wydajny" to jak niby moze uszkodzic silnik... skoro przewidziany jest do silnika o wiekszej mocy ? Tym bardziej nizsze moce "przerobi" ...
Moja CZARNULKA
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
Sprawa oczywista tak dla Ciebie jak i dla mnie.
Wiesz jak jest z ASO. Jak to nie zostało zamontowane w fabryce to znaczy, że nie pasuje. A jak Pan sam to zamontował to jest przyczyną wszystkich problemów z autem jakie pan zgłasza.
Byle odbić od siebie...
Wiesz jak jest z ASO. Jak to nie zostało zamontowane w fabryce to znaczy, że nie pasuje. A jak Pan sam to zamontował to jest przyczyną wszystkich problemów z autem jakie pan zgłasza.
Byle odbić od siebie...
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
No i jest zagwostka teraz :/ O ile gwarancja na wydech to pal go szesc... O tyle jak zaczna mi podciagac pod to silnik to juz nerw mi sie włącza :/ Sądować (potencjalnie) przez wymiane wydechu by mi sie nie chciało... I pewnie do czasu zakonczenia gwarancji z takim podejsciem ASO bede musiał sie wstrzymac Ehhh... To chulera wie czy ja to auto za 5 lat jeszcze miec bede...
Moja CZARNULKA
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: [SPIDER] ASTRA Dynamic HB 1,4 150 KM, Absolute Red
Dokładnie tak samo pomyślałem. Tłumik to pikuś. Ale jak każdy problem z silnikiem zaczną zwalać na wydech to już będzie problem.
Kolega w AJ na gwarancji robił wydech, zawias i program w silniku. ASO problemu nie widziało. Fakt, że nigdy nie było konfrontacji na tym polu bo auto nie miało awarii...
Kolega w AJ na gwarancji robił wydech, zawias i program w silniku. ASO problemu nie widziało. Fakt, że nigdy nie było konfrontacji na tym polu bo auto nie miało awarii...
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Dyskusje w toku...
Krzysiec pisze:Ja jak bede w swoim ASO tez zapytam jak oni sie na to zapatrują...
Byłem dzisiaj w ASO Szpot w Swarzędzu pod Poznaniem.
Na pytanie czy wymiana tłumika wpływa na gwarancję pan zrobił wielkie oczy i zapytał dlaczego. Tłumik jest elementem wymiennym i nie wpływa na resztę samochodu.
Na pytanie czy w takim razie wymienią mi ten tłumik stwierdził, że nie ma problemu o ile nie wiąże się to z modyfikacją samego wydechu lub mocowania w aucie.
Zamówiłem więc wszystko u nich. Jak graty przyjdą to zadzwonią by umówić montaż. Koszt montażu to 200 pln brutto. Na wszystko oczywiście faktura.
Jak widać można. Kwestia podejścia do klienta.
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Dyskusje w toku...
Oj boze... Ja chyba moge pomazyc u siebie... Ale spytam jak bede :/ Coz gratuluje! I zazdraszczam
Moja CZARNULKA
- elv33
- Posty: 254
- Rejestracja: 17 sty 2017, 15:05
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Pruszków
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 11 times
Re: Dyskusje w toku...
marwisn pisze:Krzysiec pisze:Ja jak bede w swoim ASO tez zapytam jak oni sie na to zapatrują...
Na pytanie czy w takim razie wymienią mi ten tłumik stwierdził, że nie ma problemu o ile nie wiąże się to z modyfikacją samego wydechu lub mocowania w aucie.
Możesz zdradzić ile całość będzie kosztować czyli części, bo cenę montażu już powiedziałeś
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Dyskusje w toku...
W sumie to żadna tajemnica.
Katalogowo :
- tłumik 1180 pln
- blenda 214 pln
- łącznik 98 pln
Ceny brutto. Po krótkiej negocjacji za całość wyszło 1300 pln.
Czy dużo nie mnie oceniać. Każdy ma inny budżet. Najtańsze alternatywy to od 600 euro w górę.
Katalogowo :
- tłumik 1180 pln
- blenda 214 pln
- łącznik 98 pln
Ceny brutto. Po krótkiej negocjacji za całość wyszło 1300 pln.
Czy dużo nie mnie oceniać. Każdy ma inny budżet. Najtańsze alternatywy to od 600 euro w górę.
- kruszyn
- Posty: 262
- Rejestracja: 14 lut 2017, 19:11
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1.4T
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
Re: Dyskusje w toku...
jeden lubi rybki... czy jakos tak to bylo
blenda wiadomo, ale w cenie ponizej 1200zl za tlumik mozna by wyrzezbic cos z powiedzmy stajni Magnaflow'a
czy ten z tlumik z 1,6 jakos buczy czy tylko ladnie wyglada?
blenda wiadomo, ale w cenie ponizej 1200zl za tlumik mozna by wyrzezbic cos z powiedzmy stajni Magnaflow'a
czy ten z tlumik z 1,6 jakos buczy czy tylko ladnie wyglada?
- elv33
- Posty: 254
- Rejestracja: 17 sty 2017, 15:05
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Pruszków
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 11 times
Re: Dyskusje w toku...
no to tragedii nie ma ale jednak jest to jakiś znaczący koszt, chyba że udałoby się odsprzedać jakoś fajnie aktualny tłumik
- George
- Posty: 448
- Rejestracja: 30 paź 2016, 10:16
- Posiadane auto: Vauxhall Astra Sri
- Silnik: 1.4 16V turbo 150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sutton in Ashfield
- Województwo: Wielka Brytania
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 30 times
Re: Dyskusje w toku...
no właśnie jak to z dzwiekiem ?:D bo ja odciąłem tą rure co wychodziła z puszki, wywierciłem otwór 2,5" z drugiej strony, dospawałem dwa kolanka z dwóch stron puszki, przejscie na 3" rure ze stali nierdzewnej o długosci ok 125mm i baaaardzo fajnie mruczy na jałowych, jak wchodzi na obroty tez, jednostajne obroty cisza, jazda z ta sama predkoscia cisza, jedynie lekko odgłos zmienił sie przy dodawaniu gazu i odejmowaniu, ale to raczej slychac za autem no i efekt wizualny nie ma co tak powinny wyjezdac astry seryjnie. BTW dzis/jutro poradnik jak to zrobic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości