Montaż Oryginalnego Podłokietnika
Co potrzeba:
1h wolnego czasu
Na allegro za 180zł kupiłem cały tunel z podłokietnikiem.
(wersja z elektrycznym ręcznym)
Jak ktoś ma klasyczny ręczny, można śmiało kupić tunel środkowy z elektrycznym ręcznym, bo jest tańszy, a podłokietnik pasuje do każdej wersji tunelu środkowego
Co do samej kwestii wyjęcia tunelu środkowego. Dwie śruby z tyłu bo bokach do odkręcenia. Kolejne są ukryte za dźwignią zmiany biegów (Nie obędzie się bez ściągania dekoru lewarka biegów) a ostanie w bocznych plastikach na dole (Te przy podłodze, poziomie lewarka).
Okablowanie w tunelu jest na spinki wciskane poprzypinane do tunelu.
Montaż Oryginalnego Podłokietnika
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 maja 2022, 19:09
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1.4 00KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Montaż Oryginalnego Podłokietnika
- Załączniki
-
- ss (2).jpg (291.24 KiB) Przejrzano 5101 razy
-
- ss (1).jpg (54.88 KiB) Przejrzano 5101 razy
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Montaż Oryginalnego Podłokietnika
Użytkownik niezbyt aktywny ba forum,ale swoją wiedzą się dzieli,brawo.
Nie ręczę za siebie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości