vwarni pisze:Nie no ja wiem, że Fiesta to segment B tylko szczerze mówiąc poza wielkością auta/ bagażnika to ja specjalnie różnicy nie widzę. Mam namysli materiały urzyte w aucie. Ogólnie od początku uważałem, że Astra jest naprawdę ok. Stosunek ceny do jakości był bardzo przyzwoity. Ale jak teraz czytam, iż to i tamto za dopłatą jak np navi900 itp. To zaraz wyjdzie, że trzeba dać 100 tys za Astre. A za tą kasę, to taka fajna oferta się nie robi. Bo co by nie mówić, to spasowanie blach jest dość fatalne w porównaniu do choby Leona. Zwłaszcza przód błotniki i te szczeliny wielkie masakra. No i te cholerne GPF jeszcze kolejny eko wynalazek. A pytałem handlowca o silnik ecoboosta w Fiescie to ponoć bez GPFa puki co. I przyznam, że Fiesta zwłaszcza w st line świetnie się prowadzi. Jedyne co mnie hamuje, to.fakt że chciałem automat bardzo. I opel go ma z 150KM I 200KM. A Fiesta tylko z najsłabszym 100KM motorem kurde... Ewentualnie później czipa machnac sam już kurde nie wiem.
jeśli myślisz o zakupie samochodu o mocy 100KM z automatem i potem jeszcze chcesz go chipować, to może zatrzymaj się i zacznij od nowa, automat potrzebuje mocy żeby auto jechało a do tego powinien być fajnie zestrojony, przy 100KM silniku daj sobie spokój. Astra może cenowo już nie zachęca tak bardzo i pewnie jeszcze sie to zmieni za sprawą PSA, ale jest to chyba samochód który można najlepiej wyposażyć w tej klasie, a GPF będzie wszędzie bo muszą sie dostosować do EURO 6.2