Astroid pisze:Inferno pisze: Szkoda, że nie ma V-Power 98.
A 100 V-Power Racing za tłusta?
Instrukcja zaleca 98, pozwala na 95 i 91. O 100 nic nie ma. Wiem, że 100-oktanowa nie zaszkodzi, ale i nie pomoże.
Astroid pisze:Inferno pisze: Szkoda, że nie ma V-Power 98.
A 100 V-Power Racing za tłusta?
vzduch pisze:Mam samochód od maja 2018 i jeszcze nie tankowałem nic innego niż 98 z Orlenu - serio.
vzduch pisze:Wcześniej lali do niego pewnie kompot z moczem,
vzduch pisze:nie ma chyba przejechane więcej niż 16 kkm.
vzduch pisze:@Inferno, bo przy moich przebiegach mogę sobie pozwolić na 98, a to chyba w niczym nie szkodzi, prawda?
A na pewno nie lali kompotu z moczem? Przecież wiem, że lali normalne paliwo Nieco jednak więcej niż 5000 km na rok i jestem przekonany, że taxi nie wyszłoby taniej. Trzecia strefa, wiesz. Wieś.
vzduch pisze:Bielsko-Biała
SACZI pisze:Inferno pisze:...Teraz jak we wtorki są promocje VP w cenie zwykłej, to leję VP95 i ... różnicy nie widzę!
Ani we wrażeniach osiągów, ani w spalaniu.
Po prostu żadnych różnic.
SACZI pisze:Zmienić samochód ...
SACZI pisze:Benzyny?
SACZI pisze:Benzyny?
wiesiek3d pisze:...
W tym archoil podoba mi się tekst o usuwaniu nagaru z zaworów ssących bajka, nie wiedziałem że ten specyfik przenika do kolektora ssącego, cud normalnie cud
wiesiek3d pisze:...
Saczi wydaje mi się że paliwo dolewa się do oleju właśnie przy niedogrzanym silniku i krótkich przebiegach, a nie przy wysokich obrotach...
SACZI pisze:A z tymi wysokimi obrotami, to chodzi mi o to, że wciskają gaz w podłogę, komputer wzbogaca mieszankę w celu wyciśnięcia max mocy.
SACZI pisze:Co nie zmienia faktu, że to nadal pudrowanie syfa!
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 61 gości