Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Ja nie mam automatu i ,generalnie,nie żałuję.
Żeby nie było z automatem
Jeździłem :beczką (kiedy to było?),
Golfem 5 i audi A6 (się nie znam to nie powiem,która generacją:wiem tylko,że miała ok.200kucyków) .
I Kia Optima 1,6t tu najbardziej mi się podobała.
I nie mam pojęcia jak się automat sprawuje w xft.
Zapomniałem dodać,że nie jaram się automatem.
A jeśli kupię to z pdk/dsg/dct.
Żeby nie było z automatem
Jeździłem :beczką (kiedy to było?),
Golfem 5 i audi A6 (się nie znam to nie powiem,która generacją:wiem tylko,że miała ok.200kucyków) .
I Kia Optima 1,6t tu najbardziej mi się podobała.
I nie mam pojęcia jak się automat sprawuje w xft.
Zapomniałem dodać,że nie jaram się automatem.
A jeśli kupię to z pdk/dsg/dct.
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2020, 15:18 przez PaGo, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ręczę za siebie.
-
- Posty: 1894
- Rejestracja: 15 kwie 2019, 23:32
- Posiadane auto: Astra K HB Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Trójmiasto
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 41 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
rah pisze:To standardowe zabezpieczenia przed odpowiedzialnością przy awarii systemu.
Nie! To na prawdę nie działa na zakrętach. Ostrzejszy zakręt i samochód przyspiesza, jakby nie było auta przed nim. Mam nagrać to u siebie w astrze i Ci pokazać?
- pablofso
- Posty: 573
- Rejestracja: 26 paź 2018, 17:36
- Posiadane auto: Opel Astra V Dynamic AT
- Silnik: 1.4 150KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 26 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Inferno pisze:Poczytaj pierw instrukcję! Aktywny tempomat nie działa na ostrych zakrętach i wzniesieniach! Przy braku pasów na jezdni asystent apsa ruchu też nei działa. To są generalnie systemy na drogi ekspresowe i autostrady.
ja bym tylko dodał, że aktywny tempomat na drogi ekspresowe i autostrady ale też i korki wszelakie niezależnie czy miasto czy autostrada tam też działa bardzo dobrze podążając w sznurze aut.
-
- Posty: 2597
- Rejestracja: 04 lip 2017, 20:34
- Posiadane auto: KIA Xceed 1.6 XL była Astra ST 1.6 200KM
- Silnik: 1.6 T-GDi 204 KM 7DCT
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 149 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Jeżdżę insignią w każdą dalszą trasę i używam aktywnego tempomatu bardzo często. Jeszcze nie miałem takiej sytuacji, co nie znaczy, że nie mogą wystąpić. Ale muszą zaistnieć jakieś skrajne warunki.
-
- Posty: 1894
- Rejestracja: 15 kwie 2019, 23:32
- Posiadane auto: Astra K HB Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Trójmiasto
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 41 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
rah pisze:Jeżdżę insignią w każdą dalszą trasę i używam aktywnego tempomatu bardzo często. Jeszcze nie miałem takiej sytuacji, co nie znaczy, że nie mogą wystąpić. Ale muszą zaistnieć jakieś skrajne warunki.
Dzieje się tak na ostrych zakrętach raczej na drogach wojewódzkich i w dół. Na krajowych raczej nie, bo te są mniej kręte.
-
- Posty: 1154
- Rejestracja: 10 lut 2017, 09:51
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 131 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Jeździłem astra z manualem i automatem i w benzynie i w dieslu. Zalety automatu w automacie to brak kangura i tu się kończą zalety. To jest najwolniejsza skrzynia na rynku (mazda ma podobne muły).
Wiem że się narażamy kilku osobom ale trzeba prawdzie spojrzeć w oczy i każda skrzynia dwusprzeglowa jest lepszym rozwiązaniem (kia/Hyundai/vag/renault).
Wiem że się narażamy kilku osobom ale trzeba prawdzie spojrzeć w oczy i każda skrzynia dwusprzeglowa jest lepszym rozwiązaniem (kia/Hyundai/vag/renault).
-
- Posty: 1894
- Rejestracja: 15 kwie 2019, 23:32
- Posiadane auto: Astra K HB Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Trójmiasto
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 41 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Skrzynia dwusprzęgłowa ma dwie zalety: szybko zmienia biegi, ale tylko gdy właściwie przewidzi, który bieg ma być następny i ma trochę większą sprawność. Wady skrzyni dwusprzęgłowej są liczne. Nie da się samochodem w nią wyposażonym powoli manewrować na parkingu lub w czasie wjeżdżania do garażu, bo ma sprzęgło cierne (dwa sprzęgła), które w czasie jazdy ze zdjętą nogą z gazu i przyhamowywaniu pracuje na półsprzęgle i się po prostu papli jak w manualu. W klasycznym automacie, jaki ma nasza Astra, można jechać 2 km/h i nic się nie spali. Nie da się też ruszać pod ostrą górę z tego samego powodu. U nas można. Skrzynia dwusprzęgłowa ma koło dwumasowe, które jest drogie w wymianie, nasza nie ma. Żywotność sprzęgła hydrokinetycznego jest dużo większa niż sprzęgła ciernego - kolejna oszędność. Starsze skrzynie dwusprzęgłowe potrafią szarpać. Ogólnie świat woli jednak klasyczne skrzynie hydrokinetyczne i takie ma większość automatów, bo się lepiej sprzedają. Skrzynie dwusprzęgłowe są raczej mało popularne poza Europą.
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Każda pliszka swój ogon chwali.
Dużo jeździłeś dwusprzegłówką?
Dużo jeździłeś dwusprzegłówką?
Nie ręczę za siebie.
- komisarzryba
- Posty: 5902
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Mati pisze:To jest najwolniejsza skrzynia na rynku (mazda ma podobne muły)
No i...? ;)
To argument niemający żadnego znaczenia podczas normalnej jazdy samochodem.
béton brut
-
- Posty: 1154
- Rejestracja: 10 lut 2017, 09:51
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 131 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
No i nic Każdy wybiera to co mu pasuje ja skłaniałem się ku skrzyni automatycznej ale prędkość zmiany biegów dla mnie nie była satysfakcjonująca więc wybrałem kangurzego manuala
- komisarzryba
- Posty: 5902
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Zamienił stryjek siekierke na kijek, do zmieniania biegów ;)
béton brut
- Fuks
- Posty: 3535
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Mati pisze:Jeździłem astra z manualem i automatem i w benzynie i w dieslu. Zalety automatu w automacie to brak kangura i tu się kończą zalety. To jest najwolniejsza skrzynia na rynku (mazda ma podobne muły).
Wiem że się narażamy kilku osobom ale trzeba prawdzie spojrzeć w oczy i każda skrzynia dwusprzeglowa jest lepszym rozwiązaniem (kia/Hyundai/vag/renault).
Każdy lubi to co chce, nie każdy ma 400 KM pod maską i musi być pierwszy ze świateł.
Mi bardziej pasuje płynność jazdy hybrydą, taka toyota 2.0 185 KM nie szarpie jak wspomniany VAG
-
- Posty: 2597
- Rejestracja: 04 lip 2017, 20:34
- Posiadane auto: KIA Xceed 1.6 XL była Astra ST 1.6 200KM
- Silnik: 1.6 T-GDi 204 KM 7DCT
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 149 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Jechałem skodą octavia 3 z silnikiem diesla i dsg. Tam automat powodował, że samochód cały czas na wolnych obrotach przyspieszał. Nie dało się jechać wolno bez ciągłego hamowania pojazdu. Manewrując w garażu podziemnym xceedem właśnie bardzo delikatnie mogłem cofać, zupełnie inaczej niż w Octavii. Fakt, że moje wrażenia opieram na jednej jeździe testowej, ale pozostało mi pozytywne wrażenie. Nic mi nie przeszkadzało. Zobaczę niedługo w jeździe na codzień . Muszę przesunąć odbiór po 15 września, bo chcą mi za przedwczesne zakończenie wynajmu astry doliczać jakieś koszty.
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
W Optimie z dct nie zauważyłem problemów przy wolnej jeździe.
Nie ręczę za siebie.
-
- Posty: 482
- Rejestracja: 24 paź 2016, 18:00
- Posiadane auto: Seat Ibiza
- Silnik: 1.5 TSI 150KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Łódź
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 47 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Ale Xceed ma również skrzynię dwusprzęglową tak jak Octavia więc teoretycznie powinno być podobnie.
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Raczej podobnie jak w Optimie.
Pewnie pomyliłeś z cvt?
Pewnie pomyliłeś z cvt?
Nie ręczę za siebie.
-
- Posty: 1894
- Rejestracja: 15 kwie 2019, 23:32
- Posiadane auto: Astra K HB Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Trójmiasto
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 41 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
PaGo pisze:Każda pliszka swój ogon chwali.
Dużo jeździłeś dwusprzegłówką?
Jechałm raz Skodą Superb na jeździe próbnej. Doświadczenie mam więc bardzo skromne. Nie uważam, że dwusprzęgłówka jest złym rozwiązaniem. Pasuje do auta sportowego i pewnie by mi się podobała po dłuższej eksplatacji. Uważam, że pchanie dwusprzęgłówek do w ogóle niesportowych, słabych auta nie ma sensu.
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Ja jeździłem tylko Optima i było ok.
Podobno kia miala jakiś kangurzy problem na zimnych silnikach,ale nie drążyłem , a jechałem rozgrzanym.
Podobno kia miala jakiś kangurzy problem na zimnych silnikach,ale nie drążyłem , a jechałem rozgrzanym.
Nie ręczę za siebie.
- Fuks
- Posty: 3535
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Inferno pisze:Uważam, że pchanie dwusprzęgłówek do w ogóle niesportowych, słabych auta nie ma sensu.
Nic dodać, nic ująć.
- komisarzryba
- Posty: 5902
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
wydaje mi sie, ze dwusprzeglowe skrzynie sa po prostu tansze, dlatego laduja je gdzie sie da. tak jak z wyswietlaczami zamiast zegarow i likwidowaniem wszelkich przyciskow. tak jest taniej, a za "cyfrowe zegary" mozna dodatkowo leszczy skasowac, a brak przyciskow wytlumaczyc nowoczesnoscia.
béton brut
-
- Posty: 482
- Rejestracja: 24 paź 2016, 18:00
- Posiadane auto: Seat Ibiza
- Silnik: 1.5 TSI 150KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Łódź
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 47 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Z tymi zegarami to fakt, powoli rozstajemy się a Astrą i ostatnio oglądaliśmy między innymi BMW 3, w tym aucie dopłata do cyfrowych zegarów to 10tys a wyglądają bardzo słabo aż dziwne że to BMW, oczywiście można zamówić klasyczne ale wtedy nie ma AA i czegoś tam jeszcze. Ale np w Volvo zegary klasa i to w standardzie. Niedługo klasyczne zegary będą wymagaly dopłaty
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Inferno pisze:Jechałm raz Skodą Superb na jeździe próbnej. Doświadczenie mam więc bardzo skromne.
Skromne,ale...
Fuks pisze:Inferno pisze:Uważam, że pchanie dwusprzęgłówek do w ogóle niesportowych, słabych auta nie ma sensu.
Nic dodać, nic ująć.
Bo?
Sportowym autem nie jeździ się w korkach?
A może zrobią 3sprzęgłowe i będą 2 biegi w gotowości?
Nie ręczę za siebie.
-
- Posty: 1894
- Rejestracja: 15 kwie 2019, 23:32
- Posiadane auto: Astra K HB Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Trójmiasto
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 41 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
PaGo pisze:Bo?
Sportowym autem nie jeździ się w korkach?
A może zrobią 3sprzęgłowe i będą 2 biegi w gotowości?
Jeździ się w korkach, ale to nie jest celem auta sportowego. Jakiś Koenigsegg ma skrzynię, która ma 7 sprzęgieł. Wszystkie biegi są stale załączone, tylko są włączane odpowiednie sprzęgła. Jest to najszybsza skrzynia świata. Ale koszt wymiany siedmiu sprzęgieł musi być ogromny, bo wymaga to pewnie wyjęcia i rozbierania skrzyni. Jest to nie do zakceptowania w normalnym aucie, ale superszybko zmienia biegi i to jest najważniejsze w aucie supersportowym.
Tu jest o działaniu tej skrzyni:
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2020, 00:31 przez Inferno, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fuks
- Posty: 3535
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
PaGo pisze:To dosyć ekstremalny przykład.
Za to ekstremalnie wyjaśnia dlaczego nie każdy musi mieć super szybką skrzynię dwusprzęgłową
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Wyjaśnia tylko dlaczego NIE MOŻE:z powodu brak ekstremalnej ilości kasy.
Ale ktoś może dwusprzegłówkę chcieć?
i wielu chce i kupuje.
Dlaczego nie potraficie przyjąć do wiadomości,że komuś może podobać się coś innego?
A już oceniać coś , czego się nie zna albo miało przelotną znajomość...?dziwne.
Ale ktoś może dwusprzegłówkę chcieć?
i wielu chce i kupuje.
Dlaczego nie potraficie przyjąć do wiadomości,że komuś może podobać się coś innego?
A już oceniać coś , czego się nie zna albo miało przelotną znajomość...?dziwne.
Nie ręczę za siebie.
- Fuks
- Posty: 3535
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
PaGo pisze:Dlaczego nie potraficie przyjąć do wiadomości,że komuś może podobać się coś innego?
A już oceniać coś , czego się nie zna albo miało przelotną znajomość...?dziwne.
Jest trochę inaczej, przyjmuję do wiadomości że istnieją różne skrzynie w tym dwusprzęgłowe.
Mi się podobają CVT w hybrydach bo lubię płynność jazdy ale gdybym miał 400KM wolałbym DSG.
Ale nie każdy musi mieć to co mi się podoba, niektórzy mają zwykły automat w Astrze i go sobie chwalą .
PS. Ja mam manual.
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
O automacie w astrze jest ten wątek:
większość posiadających go chwali.
Ale co byłoby , gdyby astra miała też dwusprzegłówkę?
I co to znaczy,że pdk/dgs/dct nie pasuje do "zwykłego"auta z mocnym silnikiem?
W Optimie przy normalnej jeździe zmieniała biegi praktycznie niezauważalnie - łopatkami również i nie motała się z wyborem biegu.
Poza tym w hydro soft też potrafi się gubić.
Ps.
Cvt - akcepuję Twój wybór,ale go nie rozumiem.
większość posiadających go chwali.
Ale co byłoby , gdyby astra miała też dwusprzegłówkę?
I co to znaczy,że pdk/dgs/dct nie pasuje do "zwykłego"auta z mocnym silnikiem?
W Optimie przy normalnej jeździe zmieniała biegi praktycznie niezauważalnie - łopatkami również i nie motała się z wyborem biegu.
Poza tym w hydro soft też potrafi się gubić.
Ps.
Cvt - akcepuję Twój wybór,ale go nie rozumiem.
Nie ręczę za siebie.
- Fuks
- Posty: 3535
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
PaGo pisze:Ale co byłoby , gdyby astra miała też dwusprzegłówkę?.
Dalej kupiłbym manuala .
PaGo pisze:Cvt - akcepuję Twój wybór,ale go nie rozumiem.
Ja też go nie rozumiem, ale jeździłem DSG i CVS i wybieram to drugie w hybrydzie (ale tej najnowszej 2.0 która pewnie nie jeździłeś ).
- PaGo
- Posty: 5181
- Rejestracja: 10 cze 2019, 14:28
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 xft
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ŁD
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 126 times
Re: Jak się sprawuje automat w 1,4 150 KM
Nie jeździłem i wcale nie mam ochoty:
nie podobają mi się toy-toyoty(poza lfa)
i hybrydom mówię nie.
Pełny elektryk, indukcja w drogach..
Moja wizja elektryfikacji ....
Ale to się nie umywa do V8 ...R6...R4..
nie podobają mi się toy-toyoty(poza lfa)
i hybrydom mówię nie.
Pełny elektryk, indukcja w drogach..
Moja wizja elektryfikacji ....
Ale to się nie umywa do V8 ...R6...R4..
Nie ręczę za siebie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości