Segor pisze:Nie wiem jeszcze na ile te dane są rzeczywiste, ale gdyby były, to robi się ciekawie:
http://www.zeperfs.com/en/duel6050-6205.htm
Z tego porównania wynika, że 125KM ma dużo lepszą elastyczność...
Segor pisze:Nie wiem jeszcze na ile te dane są rzeczywiste, ale gdyby były, to robi się ciekawie:
http://www.zeperfs.com/en/duel6050-6205.htm
slagod pisze:Z tego porównania wynika, że 125KM ma dużo lepszą elastyczność...
Segor pisze:Według mnie bardzo prawdopodobne, że testowane tu auta były mieszanką tych z trybem sport i bez trybu sport/wyłączonym
Segor pisze:do jakiegoś przebiegu podobno silnik ma ograniczony moment/moc
Bo diesele przyspieszają dużo lepiej, ale mają inne przełożenia (ze względu na mniejszy zakres obrotów) co przekłada się na gorsze czasy. Do tego są cięższe. Niemniej do codziennego wyprzedzania są po prostu o niebo lepsze.nepo pisze:diesle super przyspieszają, niestety już nie potwierdzona pomiarami np. w sprincie do 100km\h.
nepo pisze:Z magicznym przyciskiem sport zapewne jest podobnie, Zwykle nie deptaliście gazu w podłogę tylko obchodziliście się z nim delikatniej, Sport tłumaczy delikatne wciskanie pedału na niemal deptanie w podłogę - stąd Wasze odczucia.
nepo pisze:A co do wyboru między 125 a 150. Sam mam 125 i gdybym miał wybierać raz jeszcze to chyba bym wybrał 16. 200 albo został przy 125 właśnie. Dodatkowe KM gdzieś tam daleko pod koniec obrotomierza szalonej różnicy mi osobiście nie robią, co innego większy moment obrotowy z wersji 1.6
Segor pisze:1. do jakiegoś przebiegu podobno silnik ma ograniczony moment/moc,
PaBLo81r pisze:Powtarzam to co mi handlowiec powiedział, sam bym tego nie wymyślił, w sumie to jeszcze nie słyszałem żeby któryś z producentów takie praktyki stosował.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości