Wymiana łańcucha rozrządu 1.6 CDTI 81Kw/110 KM
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 lis 2023, 20:06
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.6 CDTI S/S 110KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Nowy Sącz
- Województwo: Małopolskie
Wymiana łańcucha rozrządu 1.6 CDTI 81Kw/110 KM
Witam. Jest 150 tkm na blacie więc i trzeba łańcuszek wymienić oczywiście cały zestaw. Gdzie kupujecie części i może jest jakiś komplecik? Z doświadczenia wiecie co trzeba wymienić i ewentualnie jakieś numerki albo marki ??
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 lis 2021, 08:21
- Posiadane auto: Astra V
- Silnik: 1.6 cdti 110KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Lublin
- Województwo: Lubelskie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 3 times
Re: Wymiana łańcucha rozrządu 1.6 CDTI 81Kw/110 KM
Według mnie najlepszym wyborem będzie oryginał, zestaw przeważnie składa się z łańcuszka, napinacza, koła, ślizgi, i podkładka pod napinacz, dodatkowo oczywiście uszczelki, jakiś czas temu w serwisie koszt wynosił 2300zł, bez uszczelek a w intercars można dorwać oryginał za 1900zł, na portalach typu Alle… daruj sobie, pozdrawiam
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 22 lut 2024, 08:57
- Posiadane auto: Opel Astra V Sport Tourer
- Silnik: 1,6 cdti 110 km
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolskie
Re: Wymiana łańcucha rozrządu 1.6 CDTI 81Kw/110 KM
ja kupowałem oryginał rozrząd w mareks w modlnicy dużo taniej niż w aso, wszelkie uszczelki to już w aso zamawiałem bo nawet dali mi przy wycenie cała listę potrzebnych części
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 kwie 2024, 10:44
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.6 CDTI 110KM 81kW
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Ciechanów
- Województwo: Mazowieckie
Re: Wymiana łańcucha rozrządu 1.6 CDTI 81Kw/110 KM
Massior2004 pisze:Witam. Jest 150 tkm na blacie więc i trzeba łańcuszek wymienić oczywiście cały zestaw. Gdzie kupujecie części i może jest jakiś komplecik? Z doświadczenia wiecie co trzeba wymienić i ewentualnie jakieś numerki albo marki ??
Wymiana bo interwał/zapobiegawczo czy słychać było coś i zdecydowałeś o wymianie? Mam 160k, ładnie kręci, nic się nie dzieje, mechanik odradza wymiane, każe nasłuchiwać i zdecydować o wymianie, kiedy coś zabrzęczy. Ostatnio głośniej się odpalał ale okazalo się, że w 90% zawaliłem DPF, auto wpadło w tryb awaryjny i wyrzuciło check z błędem turbiny. Oczywiście wszystko ok, prócz poziomu wypalenia DPF.
dr inż. mechaniki i budowy maszyn
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości