kowal78 pisze:Jakoku ,b3rs dla mnie nie ma problemu z przekazaniem nakrętki.
b3rs pisze:nie wiem czy mi się uda w pojedynkę to zamontować.
to mały spot byłby odbył się
razem z przekazaniem nakrętek i pomocą przy montażu.
Added in 28 minutes 42 seconds:Gdybym tylko wiedział w co ja się pakuję.
Należy zacząć od tego, że w małym miasteczku takim jak moje ( k@#$ to nie jego, urodził się w Gdańsku przyp. red) wszyscy wszystkich znają lub wiedzą co to za jeden.
W całej zabawie na pierwszy ogień poszło pytanie z czego mocowanie?
Firma zaproponowała mocowania z „kwasiaka” bez otworów za 50 zł sztuka, Do tego otwory razem z gwintowaniem 10 zł, czyli 300 zł za komplet. Potem się okazało, że to cena netto. Miałem już dzwonić do swojej koleżanki cudnej urody współwłaścicielka, która jeździła tylko dwa tygodnie nową Hondą CRV, bo po co dłużej, przywaliła w słup nieoświetleniowy, i poszła szkoda całkowita.
Jednak firma druga, która posiada laser do cięcia zaproponowała, że zrobi o wiele, wiele, taniej.
Ja do nich: jest ryzyko, a oni” jest ryzyko jest zabawa”, ja do nich”a jak nie teges”, a oni „ to my na złom” . To ja na fakturę a później płatność?! ( dodam, że nie ma firmy taka pokerowa zagrywka przyp. narrator)
Nie damy zlecenia, płatność będziemy przewlekać w nieskończoność. Udało się jakoś zorganizować. Po wykonaniu pierwszych mocowań wiedziałem, że to się uda.
Czy są siłowniki tak słabe 160 N tak krótkie 45 cm. Tak są idealnie pasują od ZAZ tavria. Ustaliliśmy co i jak ze sprzedającym, że przyślę jeden zestaw siłowników Krosno z mocowaniem pod kątem. Samemu musiałem wymienić mocowanie. Spokojnie, powoli ( kłamie h@#$ i k@#$ sadził przyp. red)
Po wykonaniu mocowań okazało się, że firma nie wykona gwintów. „Kija wam w oko, samo zrobię , lenie” - ( wcale tak nie było – przy. red)
Gwinty na śrubę 10 i 3 mm. 64 sztuki gwint 3 mm 10 mm, okazało się iż firma made in bubel zdecydowanie gorszy jest od made in bardzo drogi. Ponad 150 zł za gwintownik, w końcu jest zestaw porządnych maszynowych gwintowników 10 mm, 8 mm, oprócz 3 mm, łamały się jak zapałki. Niektóre mocowań wymagały poprawki. 3 razy jeździłem do chłopka roztropka na poprawkę. Okazało się, że jedne, poprawił a drugi nie, po prostu zapomniał więc imadło, wkrętarka i poprawki. Zapomniałbym olej do oliwienia potrzebny. Na gwintowania czasu poszło nadmiar ( lubi się p@##$, gwintować, śrubki wkręcać przyp. red)
Zamówienie śrubek, poszło gładko w sumie razem to ponad 200 zł. Sprzedającemu wytłumaczyłem, iż na forum astry K jest pomysł, chęci na posiadanie wzorca angielskiego odpowiednika , siłowników i mocowań, że @Kuba i @ Krzysiec drą ryja „goł, goł goł” ( kłamie, umówi się z sprzedającym, możliwość zwrócenia, śrubek jakby nie pasowały itp., pan bez żadnego problemu odpowiedział oczywiście, przyp. red.)
Kolejny problem to sworzeń , 2 tygodnie szukania ( siedział wykonał kilka telefonów, dupy nie ruszył przyp. red) specjalisty, który mógłby to wykonać. Jest jeden, 3,5 zł za sworzeń i 5 zł jego umieszczenie w mocowaniu 2 miesiące
Decyzja „gwintujemy” mocowań pod sworznie, ( prawda, 6 km w jedną stronę, przy okazji słoneczko zawiózł do domu rodzinnego przyp. red ), znowu nie wszystkie dają się dobrze wkręcać więc, wkrętarka i samodzielne poprawki.
Nadszedł czas na pomalowanie. Ocynkowanie było za daleko gość nie chciał umówić się na odesłanie mocować, więc decyzja zapadła malowanie proszkowe w kolorze czarnym.
Problem zabezpieczenie gwintu 3 mm, trza zamówić śrubki 3 mm. Biegnę do sklepu ( pojechał leń śmierdzący Astrą przyp. red) Mają tylko trzy sztuki potrzebuje ponad 120. Zamówienie przez alledrogo. Nie ma wyjścia. Potrzebowałem sporo śrub większość znalazłem , trochę trzeba było dokupić szczególnie 10, 8
Żmudna robot wkręcanie śrub, trzeba było gwinty zabezpieczyć przed malowanie – proszkowaniem.
Udało się mocowania zostały pomalowane, odebrane śruby odkręcone, gwinty zabezpieczone.
Montaż siłowników i radocha.
I like it
P.S
Gdyby angol sprzedawał set po 29 funtów nie było by zabawy. 39,9 funtów to rozbój w biały dzień. Sam płaciłem 200 zł z przesyłką w Polsce.