niedzielnykierowca pisze:Tak, swoją drogą s&s super, nie czuć nic(chociaż porównanie mam tylko do octavki w dieslu)
to chyba w moim jest cos nie tak, bo mocno trzesie przy odpalaniu.
niedzielnykierowca pisze:Tak, swoją drogą s&s super, nie czuć nic(chociaż porównanie mam tylko do octavki w dieslu)
niedzielnykierowca pisze:jedna uwaga" zrobi to tylko raz na swiatlach czyli jak podjedziesz do swiatel, zatrzyma sie a ty podjedziesz 5m to juz nie zadziala, podobno zeby chronic turbine
niedzielnykierowca pisze:instrukcji jeszcze nie czytalem, przeczytam jak odbiore samochod, mam kilka miesiecy ;)
komisarzryba pisze:sebek2006 pisze:witam serdecznie jestem nowy na forum i jest to mój pierwszy post. Nie wiedziałem w jakim dziale poruszyć ten temat więc napisze tutaj jeżeli nie trafiłem to proszę o przeniesienie. Jak wiecie to astra iv była produkowana z fabryczną instalacją LPG a czy może ktoś się orientuje czy astra V również będzie oferowana z LPG ?
kontrolka "LPG" jest na zegarach, zapewne nie bez powodu.
pgrad pisze:Wg instrukcji nie ma takowej na zegarach w AK
komisarzryba pisze:zastanawia mnie do czego może być ta obok, samochod z napisem "ready".
wacpan pisze:lol spore? ja do 8 w trasie dochodze
Segor pisze:Nie ma. Natomiast jeżeli chodzi o samo działanie S/S w trakcie jazdy, to system teoretycznie powinien ogarnąć się i po ostrej jeździe nie wyłączyć silnika (bo to bardzo kiepsko wpływa na turbinę i inne podzespoły), jednak jak donoszą koledzy na forum Insignii S/S potrafił im wyłączyć silnik na bramkach autostrady po jeździe 160+ km/h...
niedzielnykierowca pisze:nie powinno byc teoretycznie? problemu z turbina
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości