daro pisze:Czy jest sens wrzucać taki zestaw na felgach 17"?
Taki sam jak na 18.
17 z 225/45 18 z 225/40 maja jednakową średnice (3mm różnicy).
daro pisze:Czy jest sens wrzucać taki zestaw na felgach 17"?
PaGo pisze:Przy okazji porównanie wyglądu (wypełnienia nadkola )przy oryginalnych 16 i 18 (18 są remiego).
PaGo pisze:O tym było już pisane już 2 razy:po co trzeci?
Spróbuję łopatologicznie:
U mnie nad kołem szpara podobnej szerokości jak po bokach,
u remiem wysoko na górze ,wąsko po bokach.
Taka ciekawostka w 2 sztukach tego samego modelu.
Akurat to są fabryczne 16 i 18,więc od razu widać ile dla wyglądu auta daje niski profil opony.
Powyżej masz powtórzone foty ,na których widać jakie jest teraz wypełnienie nadkola i
jak bardzo obniżenie zawiechy poprawiło wygląd .
Skumałeś?
Ps.
Po porównaniu wyglądu 16 i 18 doszedłem do wniosku, jednak dla 16 nie ma sensu takie obniżenie,bo nie będzie efektu wow.
PaGo pisze:U mnie nad kołem szpara podobnej szerokości jak po bokach,
u remiem wysoko na górze ,wąsko po bokach.
Taka ciekawostka w 2 sztukach tego samego modelu.
Cain pisze:I nie, Astra na 19" nie jedzie szybciej niż na 16". A ta na 16" nie przyspiesza szybciej niż ta na 19". Jedyną w zasadzie pomijalną różnicę może stanowić masa takiego kompletnego koła ze względu na, przypuszczam, większą masę nieresorowaną kompletu 19".
Cain pisze:Owszem, dlatego napisałem o masie, ale głównie chodziło mi o to, że obwód/średnica takich kół nie będą miały wpływu na prędkość, bo będą niemalże identyczne.
I tak właśnie przypuszczam, że 19" są "trochę" cięższe. A niby to te "lekkie stopy".
PaGo pisze:"B14XE stoi u mnie wyżej niż B14XFT - dlaczego, chyba nie muszę tłumaczyć."
Nie musisz ,ale chyba możesz?
PaGo pisze:Który to już raz zostało udowodnione,że 18 są trochę większe od 16?
Jeśli średnica jednych kół jest większa,a obroty obu kół obu średnic są takie same, to chyba jednak prędkość nie będzie taka sama?
Inferno pisze: 3. Ludzie potrafią po 30 kg zbędnych gratów wozić w bagażniku - większe ugięcie zawieszenia.
Cain pisze:Nie ma możliwości, żeby jeden model bazujący na tej samej homologacji fabrycznie mógł jeździć na kołach które są mniejsze o więcej niż 2% i większe niż 1,5% od rozmiaru bazowego.
Cain pisze:Nie, obie mają koła 16". B14XE stoi nieco wyżej (nie zahaczam o krawężnik na parkingu, a w B14XFT zahaczam dość poważnie) ponieważ jednostka napędowa bez turbiny jest lżejsza.
rumpelstilskin pisze:Jaki wpływ maja sprężyny na prace radia lub turbosprężarki?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości